Træning for gravide.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2010

mutti25

Jeg har en forspørgsel på noget træning, mens man går og venter sig. Kunne man eventuelt oprette en gruppe hvis der er flere der havde lyst til at man kunne træne sammen, og eventuelt få nogle gode råd og noget vejledning, som man ikke som mig, går og lave ingenting, og blir stor, og ikke kun graviditets stor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

SpunkenJo

Hvor er du fra i landet....?
- det er jo ikke helt irelevant

men her i Kbh er der mange gode tilbud. Saltocity har bla. Noget. Der er fx. også noget zumba for gravide og bagefter, ka bare ikke lige huske hvor det var henne....

Tillykke med maven

Anmeld

11. august 2010

mutti25

Jeg er fra Kbh NV. Og jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes med andre, som ligesom mig, gerne vil mødes med andre gravide og træne lidt sammen.. Idet jeg ikke bare er typen der gider gå hjemme og tage 30 kilo på som jeg gjorder med de 2 første...

Og mange tak, er osse super lykkelig.

Anmeld

13. februar 2011

katoef

Hejsa.

Jeg har tænkt det samme. Dog er det meget forskelligt med børnene, hvor nemt det er at tage dem med til træning.

Jeg tænker derfor på om man kan samle nogle stykker og bruge stuegulvet. (jeg har gået til Yoga og Pilates I mange år) Og træner dette hjemme.

Jeg mener det ville være meget lettere så har man puslebord o.s.v tæt på. 

Lyder det helt dumt?

Kh Viktoria

Anmeld

8. september 2011

BMachon

Jeg underviser gravide i træning der bl.a. indebærer pilates, EFFEKT, bækkenbund, puls, styrke/stabilitetstræning, vejrtrækning, stræk og afspænding.

Som tidligere nævnt i andet indlæg hedder foreningen Salto City.dk. Søg og se om det passer dig, - der er 3 forløb og opstart på en sæson, hvert forløb á ca. 10 gange for 450 kr. Billigt! Undervisere er henholdsvis fysioterapeut og afspændingspædagog.

Der undervises pt på amager men se under Træning for Gravide på hjemmesiden.

Håber vi ses?

Anmeld

8. september 2011

Frøken J.

BMachon skriver:

Jeg underviser gravide i træning der bl.a. indebærer pilates, EFFEKT, bækkenbund, puls, styrke/stabilitetstræning, vejrtrækning, stræk og afspænding.

Som tidligere nævnt i andet indlæg hedder foreningen Salto City.dk. Søg og se om det passer dig, - der er 3 forløb og opstart på en sæson, hvert forløb á ca. 10 gange for 450 kr. Billigt! Undervisere er henholdsvis fysioterapeut og afspændingspædagog.

Der undervises pt på amager men se under Træning for Gravide på hjemmesiden.

Håber vi ses?

Det er over et år siden vedkommende oprettede indlægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.