Ville bare dele min lykke med jer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2010

mettenoah

Jeg skal giftes !!!

Min romantiske kæreste friede til mig på vores ferie på Azorerne d. 27. juli, og vi holder kæmpe bryllup d. 16. oktober.
Jeg er så super spændt og overlykkelig...

Vi venter derudover vores 2. barn til januar, så er ca. 26 uger henne på selve dagen.

Skal giftes i min mors brudekjole, som dengang var syet specielt til hende, og den passer mig perfekt

Der er så forfærdelig meget som skal planlægges, håber vi husker alt. Vi bliver 60 venner og familie og vielsen skal foregå på Læsøs fredede Rønner område.
Alle gæster transporteres derud i hestevogne og min kæreste og jeg plus 4 brudepiger er til hest.
Håber at vejrguderne er med os.

Det var et lille lykkeglimt fra mig, hvis sidste indlæg var ret alvorligt. (ventede tvillinger, men midstede desværre den ene)

Klem fra Mettenoah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

line melias mor

STORT tillykke og hvor lyder det bare til at blive et romantisk bryllup,glæder mig til at se billeder

og tillykke med den lille(store) bebs i maven

Anmeld

11. august 2010

Tropez

WOW det lyder godt nok nok romantisk glæder mig til at se billeder til den tid og tillykke med det hele og held og lykke med den sidste spirrevip

Anmeld

11. august 2010

Malene84

mettenoah skriver:

Jeg skal giftes !!!

Min romantiske kæreste friede til mig på vores ferie på Azorerne d. 27. juli, og vi holder kæmpe bryllup d. 16. oktober.
Jeg er så super spændt og overlykkelig...

Vi venter derudover vores 2. barn til januar, så er ca. 26 uger henne på selve dagen.

Skal giftes i min mors brudekjole, som dengang var syet specielt til hende, og den passer mig perfekt

Der er så forfærdelig meget som skal planlægges, håber vi husker alt. Vi bliver 60 venner og familie og vielsen skal foregå på Læsøs fredede Rønner område.
Alle gæster transporteres derud i hestevogne og min kæreste og jeg plus 4 brudepiger er til hest.
Håber at vejrguderne er med os.

Det var et lille lykkeglimt fra mig, hvis sidste indlæg var ret alvorligt. (ventede tvillinger, men midstede desværre den ene)

Klem fra Mettenoah

KÆMPE tillykke

Anmeld

11. august 2010

twinboys

Stort tillykke herfra... Uhhh hvor vi glæder os til at høre mere og se billeder efter brylluppet

Anmeld

11. august 2010

Dansker I Holland

Stort tillykke herfra Håber at vejret er RIGTIG godt den dag Og tillykke med den lille bebs i maven

Knus Sussie 26+2

Anmeld

11. august 2010

Mira0911

Kæmpe stort tillykke.... :)

Anmeld

11. august 2010

smokin

Wauw! Sikke en fantastisk nyhed. Det fortjener du virkelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.