Vi sælger ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.317 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Malene84

hey alle,

vi sælger nu ud af tvillingetøjet, der er både sæt og enkelte dele  kig på min hjemmeside under "salg af børnetøj"

www.123hjemmeside.dk/Madnick

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

karina pigen

Malene84 skriver:

hey alle,

vi sælger nu ud af tvillingetøjet, der er både sæt og enkelte dele  kig på min hjemmeside under "salg af børnetøj"

super fin hjemmeside i har fået lavet jer

og nøøj noget lækkert drengetøj

har en af jer 2 kommet meget 2 lauritz betjent ?? synes sgu i virker bekendte især din mand ..kender du det man ved man har set nogen før.. også har jeg det sgu lidt med jer 2.. hehe

Anmeld

11. august 2010

ChatH

Malene84 skriver:

hey alle,

hejsa sælger du det ene sæt af det du har under twins? der er en del jeg er interesseret i nemlig

Anmeld

11. august 2010

Malene84

karina pigen skriver:

super fin hjemmeside i har fået lavet jer

og nøøj noget lækkert drengetøj

har en af jer 2 kommet meget 2 lauritz betjent ?? synes sgu i virker bekendte især din mand ..kender du det man ved man har set nogen før.. også har jeg det sgu lidt med jer 2.. hehe

HAHAHA... uden at hænge ham alt for meget ud, så øøhmm - ja lad os bare sige han har været lidt rundt omkring  hehe. Jeg har aldrig været der  sjovt du føler du har set os før.

Anmeld

11. august 2010

Malene84

Chatarina skriver:

hejsa sælger du det ene sæt af det du har under twins? der er en del jeg er interesseret i nemlig

Hvilken tænker du på?

Anmeld

12. august 2010

karina pigen

Malene84 skriver:

HAHAHA... uden at hænge ham alt for meget ud, så øøhmm - ja lad os bare sige han har været lidt rundt omkring  hehe. Jeg har aldrig været der  sjovt du føler du har set os før.

griner.. nu var det ik på den måde ment, synes bare jeg har set ham før og kan slet ik placer hvorfra og det er gennem en ven om det er byen ( har arbejdet på laurits betjent i 7 år derfor jeg tænkte det nok kunne være der)... ik noget dirty i det, jeg er bare god til at huske ansigter bare ik huske steder.. pisse belastende..

er det dig eller ham der er fra greve?

br set fra det så kommer der lige et 3 mdr forsinket tillykke med dine 2 smukke drenge, nøj hvor er de kære, glæder mig helt til min egen kommer nu..

Anmeld

12. august 2010

karina pigen

måske det kunne være fra IN....

det håret der gør det...han har ik rendt rundt med en der hedder kenny som nu har skiftet navn til Tobias.??

griner

Anmeld

12. august 2010

Malene84

karina pigen skriver:

griner.. nu var det ik på den måde ment, synes bare jeg har set ham før og kan slet ik placer hvorfra og det er gennem en ven om det er byen ( har arbejdet på laurits betjent i 7 år derfor jeg tænkte det nok kunne være der)... ik noget dirty i det, jeg er bare god til at huske ansigter bare ik huske steder.. pisse belastende..

er det dig eller ham der er fra greve?

br set fra det så kommer der lige et 3 mdr forsinket tillykke med dine 2 smukke drenge, nøj hvor er de kære, glæder mig helt til min egen kommer nu..

tusind, tusind tak

hahaha... ja man ved jo aldrig  Det er ham der er fra Greve, og jeg er fra Bornholm

Anmeld

12. august 2010

Malene84

karina pigen skriver:

måske det kunne være fra IN....

det håret der gør det...han har ik rendt rundt med en der hedder kenny som nu har skiftet navn til Tobias.??

griner

JOOOOOOOOOOOOOOO.... HAHAHAHAHA... præcis derfra. IN, der rendte de to nødder rigtig meget i mange år.

Anmeld

12. august 2010

karina pigen

hehe.. tobias har jeg og min kæreste rendt meget rundt med især IN og andre trampe steder..

nåå men så fik jeg placeret ham.. jeg er opvokset  i karlslunde tæt på greve..

bornholm.. det var alligevel et stykke væk har familie i rønnede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.