fars første mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

oo

Mettemus skriver:

Ih hvor er det vildt at du allerede er i 3. trimester. Synes ikke det er ret længe siden du blev gravid? Men din flotte mave viser jo det modsatte - det sidder bare så godt på dig!

Nu kan det ikke vare ret længe før vi får skønne billder af Trine og Søren med Baby Juhl i skoven med smukke efterårsfarver- glæder mig!

Og lige til sidst: Søren ligner uden sammenligning den mand i verden der gir de bedste kram - trygge og varme og faste

haha, ja, han gir RET gode kram - når han altså lige husker at han er højere end alle andre og lader en vende sig hoved inden han krammer!! jeg har stået med ansigtet ind mod brystkassen på ham og tænkt "nåh, men hvis jeg dør, dør jeg da i min elskedes arme!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

det er altså rigtig rart at vide, at der er andre der er lidt sådan "æh, du kommer ikke ud NU, vel?" agtige og samtidig er det helt vildt dejligt at du skriver, at når man får lagt det der lille menneske i armene, så er det bare helt "jamen hej, er det bare dig"

Søren sagde den anden dag, at han meget gerne vil være den der tager imod babyen når den kommer ud. sådan havde jeg hele tiden forestillet mig det, men vi havde ikke snakket om det og så sagde han det og der var jeg godt nok ved at tude! alle tanker om, at han skal være far gir mig en kæmpe klump i halsen lige nu....nok fordi det er ALT for abstrakt at tænke, at JEG skal være mor

jeg er glad for jeg så fødestuen, men jeg håber virkelig ikke den blir nødvendig. selvom, ja, som du skriver, så kører jordmor med og det er helt vildt rart at vide! jeg er også helt afklaret med at alt kan ske og at det sker for at hjælpe baby og mig bedst og det hjælper med at acceptere at det kan ende alle mulige andre steder og på alle mulige andre måder end jeg har planlagt. men jeg - hvis jeg mærker efter helt inde - er overbevist om, at det hele kommer til at gå stille og roligt for sig herhjemme uden de store komplikationer osv. jeg glæder mig jo faktisk, selvom jeg nogle gange tænker det er frygteligt naivt, når man nu godt ved at det gør ondt og man ikke ved hvad ve-smerter er forresten, har I stadig planer om at sende din fødsel live?

Jaaaa... Jeg har det faktisk lidt bedre efter weekenden. Der er liiiiige et par ting jeg gerne vil have styr på - BLANDT ANDET transmissionsudstyret. Vi går og venter på en pakke fra vores sponsor. LOL... hehe. Jeg fik min leverandør på arbejdet til at sende mig den dims vi manglede, mod at de så 'sponsorere' transmissionen. Så jeg håber lige vi når at få det testet inden den store finale. 

Så har jeg booket venne-hjælp i løbet af ugen og weekenden, så jeg HÅBER altså at hun venter et par uger endnu, MEN hvis hun ikke gør, så har jeg så småt tunet mig ind på det

MEN ja - det er stadig planen at sende det live, ikke med lyd, bare billede også en 'kommentator' der skriver updates undervejs, som jeg gjorde med Dorthe

Det blir sjooooov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.