Hej piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes her er så stille for tiden, så ville da bare lige høre om i har det godt allesammen?

Tror mange af os går igennem en lidt hård tid, så vil bare lige sende en kæmpe krammer til alle jer dejlige piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Heidi85

Godt og godt er nu så meget sagt men det går som det nu kan tiden er ved at være lang nu og nu må hun gerne snart komme til verden.

Sender lige en  retur til dig også.

Anmeld

11. august 2010

Heidi85 skriver:

Godt og godt er nu så meget sagt men det går som det nu kan tiden er ved at være lang nu og nu må hun gerne snart komme til verden.

Sender lige en  retur til dig også.

Uh det er spændende. Hvornår er du sat til? 

Anmeld

12. august 2010

Kruse90

årh det var sødt du tænker på os herinde

Jeg er lige startet i skole, så har bare haft NOK at se til.
Regner snart med at være stærkt tilbage
Håber du har det godt søde. Vi venter STADIG på brev fra klinikken,
Hvor langtid gik der før I ( gælder jeg alle ) fik det første brev fra klinikken efter i blev henvist af lægen?

Kram

Anmeld

12. august 2010

Mutti2B

Hvor er du sød at tænke på os andre

Jamen, her venter jeg stadig på den skide ÆL. Er nu på dag 15 og den plejer at komme på dag 13, så jeg er ret utålmodig.

Og jeg sender også lige en cyper- til alle I dejlige tøser der kæmper for ønskebarnet

Anmeld

12. august 2010

Kruse90 skriver:

årh det var sødt du tænker på os herinde

Jeg er lige startet i skole, så har bare haft NOK at se til.
Regner snart med at være stærkt tilbage
Håber du har det godt søde. Vi venter STADIG på brev fra klinikken,
Hvor langtid gik der før I ( gælder jeg alle ) fik det første brev fra klinikken efter i blev henvist af lægen?

Kram

Hej smukke. Jamen vi fik henvisningen, og så skulle vi selv ringe til klinikken. Vores er en privat, som yder offentlig IUI. IVF er så med egenbetaling, men der henviser de gerne en videre. Fra jeg skrev mail til til jeg fik svar, fik vi en hurtig tid - 14 dage efter fordi nogen var sprunget fra. Men så blev jeg selv syg, og så måtte vi vente yderligere 5 uger. Der var boom på det tidspunkt. Til gengæld går det hele virkelig hurtigt når man først er i systemet. 

Anmeld

12. august 2010

Mutti2B skriver:

Hvor er du sød at tænke på os andre

Jamen, her venter jeg stadig på den skide ÆL. Er nu på dag 15 og den plejer at komme på dag 13, så jeg er ret utålmodig.

Og jeg sender også lige en cyper- til alle I dejlige tøser der kæmper for ønskebarnet

Åh hvor frustrerende! Håber du snart får din ÆL. Jeg venter en uge til, før jeg kan teste for graviditet. 1 IUI forsøg var 5 august, så er meget spændt... Selv om jeg ikke rigtig tror på det! 

Anmeld

12. august 2010

Mutti2B

Alexis skriver:

Åh hvor frustrerende! Håber du snart får din ÆL. Jeg venter en uge til, før jeg kan teste for graviditet. 1 IUI forsøg var 5 august, så er meget spændt... Selv om jeg ikke rigtig tror på det! 

Weeee, hvor er det spændende. Hvordan har du det? Nogle symptomer? Jeg havde jo næsten alle tænkelige selvom jeg ikke var gravid  . Utroligt hvad min krop kan bilde mig ind, når ønsket er så stort.

Ventetiden fra insemination til testdag er ren tortur, puha! Har du ikke "hygge-testet" (som min veninde kalder det. Det lyder også lidt bedre end snyde-testet)? Jeg testede jo fandme fra jeg var 3 +0

Jeg glæder mig til en opdatering om en uge eller måske før

Anmeld

12. august 2010

twinboys

Hejsa hvor er du altså sød...

Jo tak her går det som det nu en gang kan gå...

Mangler en del energi, men efter weekenden håber jeg på at have fået samlet lidt mere energi sammen,...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.