Mig og mine skøre ideer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er Madelina pænt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.591 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. august 2010

BinaMor

gør at jeg ingen sans har for hvad man "kan" hedde... ved godt man selv bestemmer meeen vil ikke vælte svigermor helt af stolen (og det tror jeg mit ønskenavn Antonia pt gør)

men kan man hedde Madelina? sådan i omdrejet form af Madeleine. el er det synd og skam?

min anden datter hedder Gabriella.

TAAARK!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

FrkLarsen

Jeg synes at det er et smukt navn

Anmeld

11. august 2010

Valle81

gabriellasmor skriver:

gør at jeg ingen sans har for hvad man "kan" hedde... ved godt man selv bestemmer meeen vil ikke vælte svigermor helt af stolen (og det tror jeg mit ønskenavn Antonia pt gør)

men kan man hedde Madelina? sådan i omdrejet form af Madeleine. el er det synd og skam?

min anden datter hedder Gabriella.

TAAARK!!!

Hey:0) Jeg har stemt første valgmulighed af den grund at jeg synes det lyder meget bedre end Antonia ( er ikke til drengenavne der får pigeendelse - Anton - Antonia)

Og synes det passer super til Gabriella:0)

Anmeld

11. august 2010

Lady Marion <3

Det er sødt   Syntes ikke du vælger underlige navne , har lige mødt en hvis lille pige skal hedde Tusnelda

Anmeld

11. august 2010

Valle81

Muffi . skriver:

Det er sødt   Syntes ikke du vælger underlige navne , har lige mødt en hvis lille pige skal hedde Tusnelda

Ahh hvad???  - ej nu må det da stoppe:0)

Anmeld

11. august 2010

Ina33

Jeg elsker specielle navne, og jeg synes virkelig Madelina er et smukt navn. Mine egne to hedder noget så originalt som Maja og Oskar....

Anmeld

11. august 2010

Sakris

Synes personligt madelina er en smule svært at udtale. Madeleine kan jeg rigtig godt lide  Og både madelina og madeleine synes jeg lyder godt med Gabriella.

Antonia er slet ikke min smag. Henledte mine tanker på teutonia (barnevognen) og atomer...

Anmeld

11. august 2010

BinaMor

ih hvor godt at det ikke er så underligt. sys nemlig det er så sødt.. problemet med Antonia er at det lyder så hårdt. det passer bedre en en smuk ung dame () end til et barn...

Anmeld

11. august 2010

jlp90

Hvad med amela?

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg ved ikke om navnet er godkendt, men jeg syntes helt sikkert godt man kan hedde det. Dog er jeg lidt i tvivl om jeg syntes det er et pænt navn...

Så jeg har stemt blankt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.