Sanne og Nicklas skriver:
Den sidste uge har han sovet i sin egen seng kun en nat hvor han har sovet i vores seng.
Men vi putter ham stadig i vores seng og så bliver han lagt over i sin egen seng når han sover.
Hvis vi forsøger at putte ham i sin egen seng græder han helt vild og det bliver kun højere højere. har forsøgt at side ved siden af hvor vi læse godnat histortie og så side o g holde ham i hånden. men nej nej han vil slet ikke være i sin seng. heller ikke i løbet af dagen hvis vi sætter ham op i den han begynder at græde med det samme.
Så vi tænke over en god måde at gør ham tryk ved den.
Okay jeg må lide af begynder held - for jeg prøvede at putte Nicolaj igår og det gik bare SÅ godt!! Aner ikke om det vil virke igen iaften
Men prøves ska det jo, for igang ska vi jo....
Han plejer at sove kl. 22 - har han gjort den sidste måneds tid. Så kl. 20.30 gav jeg ham et dejligt langt hyggeligt bad.. kl. 21 havde han nattøj på og lå i mine arme ved TV og farmand og fik sin aftenflaske.. kl. 21.30 sagde vi godnat til far og så lagde jeg ham i hans seng - hvor han straks begyndte at smile og sparke til dyne og alt muligt som bare ikke tydede på at han sku være træt
Men så stak jeg sutten i munden på ham og gav ham stofbleen og begyndte at synge (sad i stol ved siden af)... - dynen lod jeg være af, for hver gang jeg gav ham den på, sparkede han den af - det næsten legetøj for ham...
Jeg sang og nussede i næsten 30 min.. stoppede kl. 22 - da var han blevet mere stille og gned sig MEGET i øjnene og sådan..
Så børstede jeg tænder, snuppede min bog og lagde mig i min seng. Hans seng står stadig i vores soveværelse, men han ka ik se os og jeg ka ik se ham.. så sku der være noget trygt ved det for ham, ka han måske høre mig hvis jeg flytter på dynen - men ved altså ik hvor meget
Kl. 22.15 efter en del gab, lidt møven rundt, lidt dybe suk osv fra hans seng.. så var der bare stille
kl. 22.30 stod jeg op og lagde dynen over ham og HOPPEDE OG JUBLEDE I DYB STILHED FOR MIG SELV - fordi det var lykkedes haha 
Prøver igen iaften - vil vædde med det SLET IKKE går ligesådan... men vil prøve.. skal igang
Håber I også ka finde en tryg måde? Har din baby ikke en stofble eller bamse eller noget som h*n føler sig tryg ved?
Kan lige sige, at jeg havde taget en dyne og tæppe og rullet sammen til lang pølse og ligesom lagt langs kanten af sengen rundt om hans hoved - for at skabe mere tryghed og huleagtighed om ham - for ellers er sådan en tremmeseng jo rimelig stor og åben, tror jeg ik de er så glade for
Anmeld