Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2010

henh01

Hvad synes I om navnet Carlos?

Min kæreste foreslog det, men jeg er virkelig i tvivl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

twinboys

henh01 skriver:

Hvad synes I om navnet Carlos?

Min kæreste foreslog det, men jeg er virkelig i tvivl..

Synes det er lidt kært...

Men nok mere til Carlas

Anmeld

11. august 2010

henh01

sender den lige op igen

Anmeld

11. august 2010

FrkT

Hvad hedder I selv? Og hvad med efternavn? For jeg synes det afhænger lidt af det.... synes fx ikke Carlos duer til Jensen, Nielsen, Hansen og andre meget danske efternavne (inkl alle 'sen-navne). Men er efternavnet også lidt mere udenlandsk synes jeg det er sødt

Anmeld

11. august 2010

henh01

min datter hedder clara og det skal primært passe til det. Derudover kommer han til at hedde dietz til mellemnavn og hansen til efternavn.

Anmeld

11. august 2010

Maddox

Når jeg tænker på navnet Carlos, ser jeg ham der den MEGET underlige fyr fra Paradise Hotel for mig... Han var altså totally weird!!!

Anmeld

11. august 2010

TineA

Det er et super lækkert navn

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er desværre meget præget af at have kendt en hund der hedder Carlos (virkelig dejlig hund i øvrigt)... Og så kommer jeg altså også til at tænke på Carlos fra paradise hotel

Jeg må give FrkT ret i at det kommer an på hvilket efternavn I har, hvordan jeg synes det lyder Men hvis I bliver enige om det navn, jamen så er det da bare det rigtige navn!?

Anmeld

11. august 2010

henh01

Solajma skriver:

Når jeg tænker på navnet Carlos, ser jeg ham der den MEGET underlige fyr fra Paradise Hotel for mig... Han var altså totally weird!!!

I know what you mean

Jeg er også virkelig i tvivl... Egentlig overvejer jeg det kun (i al hemmelighed - for overfor kæresten har jeg lukket af for det) fordi min datter hedder clara og vores hund cocio.. Kunne være lidt sødt med et c navn mere

Anmeld

11. august 2010

FrkT

Solajma skriver:

Ha ha, ham skænkede jeg slet ikke en tanke før du skrev det.... når jeg hører navnet Carlos er min første tanke Carlos fra Desperate Housewives, altså Gabys mand... så det er positivt, for ham kan jeg godt lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.