Ja, så fik jeg lidt tid til at skrive en kort fortælling om Emilies vej til verden d. 4 August
Undskylder hvis det bliver lidt rodet, men husker ikke så meget fra selve fødslen
Kl 7.15 d. 3 august, om morgenen vågnede jeg med en underlig smerte i underliv og lænd og tænkte at der måtte være noget på færde.
Jeg skyndte mig ud på toilettet da jeg synes at jeg kunne mærke en underlig sivende fornemmelse komme ud af mig, og ja, rigtigt nok, vandet sev! PANIIK tænke jeg, og prøvede at få liv i kæresten (som havde lavet knallert det meste af natten) uden held.. 
Selvfølgelig havde jeg ingen bind hjemme, så jeg sad pænt der på toilettet og prøvede at råbe manden op, men stadig uden held..
Toiletpapir i trussen og frem med telefonen, fik fat i min veninde som heldigvis havde nogen bind liggende.
Nå, næste opkald gik så til Ambulatioriet for gravide, som ikke mente at det var vandet der sev, fordi bindet ikke var fyldt efter en time..
Veerne kom nu med 11 minutters mellemrum og var da stadig til at holde ud.
MaleneG hjalp mig (over messenger) med at tage tid på veerne, og de var hurtigt om at blive slemmere, troede at jeg skulle dø!
Opkald til ambulatioriet igen, nu med 8 minutter imellem men de sagde så at jeg skulle vente til der var 5 minutter imellem veerne!
Okay, vente vente vente, 30 min efter ringede jeg så til fødegangen som gerne ville se mig.
Ankommer til fødegangen med kraftige veer omkring kl 14.30, jeg bliver bedt om at tage plads i ventesalen i 5 minutters tid, og bliver derefter kaldt ind.
En super sød jordemoder undersøgte mig, og jo, det var vandet der sev, jeg havde ½ cm livmoderhals tilbage og var lidt over en finger åben, SUK, lang vej endnu, sikke et smertehelvede!!!
Vagtskifte, ind kommer jordemoder Emma, en super sød kvinde som var hos os igennem det hele, hun tjekkede mig nu, kl var nu 17.30 og var 3cm åben, troede at jeg skulle dø, så der blev sendt bud efter læge til at ligge en epidural. ''der går lige 10min'' sagde de, og gud hvor jeg glædede mig, mine veer var meget kraftige på det tidspunkt.
Vi ventede og ventede og en hel time gik der før lægen kom!!!! Nej hvor gik tiden langsomt!
Kl 19 fik jeg lagt blokaden og der kan jeg kun sige ''GUDS GAVE TIL FØDENDE''!!!!!
Var stadig kun 3cm åben på det tidspunkt.
En time senere blev jeg tjekket igen, 8,5cm åben! Woooow det gik hurtigt, godt jeg fik blokaden, ellers var jeg sku nok død af smerte!! :O
Jeg lå og blundede og fik så pressetrang kl 23.25, jordemoderen bad mig om at presse og jeg pressede sku alt hvad jeg kunne, så jeg blev godt gal på jordemoderen!
Jeg skulle skide lå jeg og råbe, nej nej det var baby der trykkede på det hele dernede, OKAY, PRESSE PRESSE PRESSE, kl 00.05 d. 4 august kom min lille Emilie til verden
Præsis 3000g og 51cm 
Undskyld hvis det blev lidt rodet
.
Billedspam kommer i morgen, men i kan da lige få det her billede af hendes første bad
Min lille skat er idag en uge gammel og har lige tabt 'navlesnoren'