Min søns vej til verden + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Daisy

Tak for hilsener alle sammen, han er naturligvis bare den dejligste baby .

Jeg skal prøve at skrive det så det er til at forstå. Men jeg kan ikke give nogen garanti .
De sidste par måneder af min graviditet havde jeg haft meget svære plukveer. Men hen imod uge 37 bliver de værre og værre, og bliver så mere til veer. Jeg havde et planlagt PKS til uge 39, men lægerne beslutter at han skal komme ud ugen før ( det viser sig så at de havde taget fejl med termin så han var kun 37+2 da han blev født ). Vi kommer på hospitalet og jeg bliver gjort klar.
Hans vej til verden var lidt turbulens. Han lå halv på tværs, med numsen nedad. Det tog lang tid før lægerne fik ham ud. Jeg havde mange veer som åbenbart gjorde det svært at hive ham ud, da livmoderen 'krammede' ham. Fik noget medicin for at få den til at slappe af. Jeg var godt bange da jeg kunne mærke lægernes kamp for at få ham ud . Da han endeligt kom ud gav han staks et lille skrig fra sig, som gjorde at jeg begyndte at stortude . Han kom hurtigt op til sin far som siden lagde ham op imod min kind. De løb så ud med ham. Det tog 2 timer før jeg fik set ham igen . Og det blev kun igennem 'koøjet' på kuvøsen, mens jeg lå i min seng . Siden blev jeg kørt ned på barselsgangen, men lillemanden lå på neo . Det var rigtigt træls, men heldigvist blev jeg kørt op til ham så ofte jeg kunne, og det var næsten hele tiden. Et par dage senere kom jeg på neo for at være med ham .
Han fik ilt i et par dage, men kunne siden nøjes med tryk. Han fik mælkeerstatning, men kastede op hele tiden og endte med drop . Da jeg endeligt fik ham op til mig, uden cpap'en, kunne jeg se at han søgte ihærdigt efter babs. Jeg siger til sygeplejersken, at jeg lægger ham til, og han tog ved med det samme . Han fik spist en masse og fik bøvset af, og sov 4 timer i træk . Bagefter krævede jeg at han kun skulle få babs. Og allerede dagen efter havde han taget 35g på . Derfra gik det bare fremad og vi er begge kommet hjem

Jeg har haft svær bækkenløsning og havde svært ved at komme på foden igen efter KS. Har haft mega ondt og kunne ikke huske det var så slemt sidste gang. Da jeg så skal få fjernet clipsene, finder lægen ud af at jeg har fået en allergisk reaktion af dem og at der er kommet betændelse omkring dem .

Han er bare det nemmeste baby, sover og spiser godt og er mega vågen flere gange om dagen. Han er simpelthen bare en fryd

Billeder: lillemanden 3-4 dage gammel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Maria.

Hvor er han dejlig! Stort tillykke!

Anmeld

11. august 2010

L.J.L

Det lyder som en barsk omgang, men tillykke med den lille ny, og hvor ser han bare smuk ud

Anmeld

11. august 2010

LinLin

Det var da en lidt træls start, men dejligt I er hjemme og han trvies Han ser sød ud!

Anmeld

11. august 2010

Mathilde

Nårh hvor er han sød dejligt at i er kommet hjem igen.

Anmeld

11. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikken lækkerbisken. Stort tillykke med ham. 

Anmeld

11. august 2010

Nanna1985

Tillykke med ham  Hvor er han NUTTET

Anmeld

11. august 2010

<3

Tillykke! En skøn dreng

Anmeld

11. august 2010

maria_wlt

Fantastisk stort tillykke 

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen han er da skøøøøøn STORT tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.