brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

LC

Så lige at du var fra fyn, I odense har de danmarks størst butik med brudekjoler og gallakjoler.

den der hedder Glamour - de har en hel afdeling med gallakjoler, så der ville være muligt at finde noget med farve. De har også hvide kjoler med feks, blå eller røde detaljer, så nogle af dem og synes det var virkelig flotte..

Burde nok ikke anbefale stedet da de ikke fik syet min kjole ordentligt og var ret skuffet over dem, men du kan jo altid tage derned og se.

De har ingen kjoler over 10.000kr. så er ikke så dyrt som nogle steder hvor kjolerne nemt koster 35000kr...

http://www.glamour.dk/br_oversigt.htm - lidt dårlig hjemmeside, og de har ikke lagt så mange billeder ind, for at kunne holde prisen på kjolerne nede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Susan1978

jeg har altid syntes der var noget smukt over denne..

http://www.l-design.dk/index.php?id=4

kan ik få billedet ind..  Den er med rød..

Det er hos hende Lilly, der har syet kopier af prinsessernes kjoler..

Anmeld

1. september 2010

CM

Jeg har en kjole jeg skal af med .. Det er en str. 42 i farven gold med havfruesnit ...

Den er oprindelig til salg for 8000 (nypris 16.350) Men vi kan snakke om prisen hvis du vil have den .. det er en Benjamin Roberts kjole

Jeg har slør der passer i farven, bolero og facinator som på billedet der følger med uden beregning som har en samlet nypris på ca. 2000,- (Slør er i øvrigt fuldstændig ubrugt)

- Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2010

Frk. Himmelblå

Hvis den må koste oppe omkring 8000.-9000 så kan du få syet din helt egen og således også være med i designet og materialevalg :-) Det fik jeg gjort, da vi blev gift, da jeg var 34 uger henne, og jeg syntes, at de graviditetsmodeller, jeg kunne komme i nærheden af, var ret kedelige og Lunas telt-agtige. 

Hvis du sender en pb, kan jeg give dig kontaktinfo på skrædderen/designeren. (Hun bor på amager (ved ik lige, hvor du bor, men de må findes rundt om i landet), og du skal nok påregne ca. 5 fittings og en god måneds tid til projektet. Til gengæld kan du så føle dig som en prinsesse!)

Anmeld

1. september 2010

maj2011

LilleMor10 skriver:

Ork ja, det er jo en kjole himmel 

hvor er disse kjoler fra, for har da lige forelsket mig i en .-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.