Sikke noget l***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hele weekenden har vi brugt til at snakke baby. Om vi skulle lave deleværelse eller finde en størrer lejelighed. Ny bil eller beholde den gamle, vil vi helst have en dreng mere eller en prøve en pige. Hvornår skal vi fortælle det til familien osv. Alle de tanker som nu melder sig når man venter sig. :)):D Og det har været så hyggeligt. Jeg har virkelig nydt det og set frem til en voksende mave. Men nej..sådan skulle det ikke gå. Kl 04,15 i nat vågnede jeg og troede jeg havde tisset i bukserne, men det var blod, og da jeg kom på wc kunne jeg høre det var slut :'( :'( Så nu melder jeg mig ud af graviditetsklubben igen, og håber ikke det er en indikator for min dag, for jeg har 2 jobsamtaler. PIS!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Øv det er jeg rigtig ked af at høre. Selv om man bliver uplanlagt gravid, bliver det jo ofte hurtigt til et lille ønskebarn, især når man har børn i forvejen og ved, hvad man venter.

Det gør rigtig ondt at miste, selv et lille foster. Håber, at I kan snakke tabet godt igennem. Måske har den uplanlagte graviditet inspireret jer til at få én mere?

Ønsker dig en masse held og lykke med samtalerne i dag.

(H) Karoline

Anmeld

7. juli 2008

moniquesmor

øv det var da en trist en..

ja de bliver hurtigt ønske børn også selv det er første eller anden..

held og lykke med samtalen idag og håber du for et af joben så der også kommer en god ting med en ellers trist mandag

(L)michelle

Anmeld

7. juli 2008

Mathilde

Ej hvor er det træls Jeanne.. Det er jeg ked af at høre.
Det må være svært, når i nu var begyndt at vænne jer til tanken om en lille ny, selvom det ikke var planlagt.
Det er jo under alle omstændigheder et tab for jer og det gør da ondt.
I må jo snakke om, om i måske vil have et barn mere...

Held og lykke med dine jobsamtaler. Håber det kommer til at gå godt.

(H)Mathilde

Anmeld

7. juli 2008

Muffinmus

Æv BÆV.
Det var da godt nok rigtig øv at vågne op til Det er jeg sørme ked af at høre.
Håber dine samtaler går ok i dag på trods af din nat.

Anmeld

7. juli 2008

Lise

Øv for fanden!!! Hvor er det bare træls når i nu var begyndt at glæde jer... :(

Jeg håber jobsamtalerne går godt - det fortjener du!

Anmeld

7. juli 2008

MorCamilla

Øv hvor er det træls for jer, jeg håber at I klare den.. Sikke noget, når man lige var begyndt at gå og glæde sig til den lille nye, selv om det ikke lige var helt planlagt..

Jeg håber at dine job samtaler går godt.. krydser fingre for dig.

Knus fra camilla.

Anmeld

7. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa. Mange tak skal i have. Jeg tror også at vi skal snakke lidt om hvad vi gør nu. Han fik det afvide kl 6 i morges, og jeg kunne se han var en smule rundt på gulvet. Men mon ikke det nok skal gå selv óm det stinker lige nu.

Anmeld

8. juli 2008

Muffinmus

Hvordan går det med dig??
Håber du er ok igen selv om det er drøn ærgeligt...

Anmeld

9. juli 2008

st

Det er jeg ked af at høre. Jeg synes ellers lige det var så dejligt, at I havde vænnet jer til tanken.

Mange tanker herfra

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.