2. jordemoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Siber

Hej,

Så kom vi også til Jordemoder 2. gang. Alt var fint og flot, og der var virkelig spræl i baby da jeg var der. Jordemoderen synes babys puls var for høj den var 170, så jeg skulle lige ligge og hvile lidt, da den ikke ville falde. Da jeg havde ligget 30 min faldt den til 140, så jeg slap for at køre på hospitalet denne gang (man skal åbenbart have en scanning når pulsen er 170+ og ikke vil falde lige med det samme)

Men men alt var fint!

3. besøg er så 21 sept, dagen efter hvor jeg skal på hospitalet og aftale til PKS!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Assi

Skønt at alt var godt hun kan vel ikke komme med et terminskøn udfra hvad, hun tror baby vejer? Ej det er nok alt for usikkert. Godt bebs puls selv fandt ud af at falde!

Anmeld

10. august 2010

Siber

Assi skriver:

Skønt at alt var godt hun kan vel ikke komme med et terminskøn udfra hvad, hun tror baby vejer? Ej det er nok alt for usikkert. Godt bebs puls selv fandt ud af at falde!

nej jeg tror det ikke. Men hun skønnede mig til at være længere hende en lægen gjorde, men men jeg tror bare at jeg må vente med tålmodighed, selvom det er p...........svært ind i mellem!

Anmeld

10. august 2010

Assi

Siber skriver:

nej jeg tror det ikke. Men hun skønnede mig til at være længere hende en lægen gjorde, men men jeg tror bare at jeg må vente med tålmodighed, selvom det er p...........svært ind i mellem!

Det forstår jeg VIRKELIG godt - jeg synes, det er så flot, at du kan "klare" det og bare acceptere, at sådan er det! Men godt du og bebs bliver tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.