Mærket liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Marco2

Er der nogen af Jer der har mærket liv endnu?

Jeg har ikke. Eller så kan jeg ihvertfald ikke skelne det fra en prut på tværs

Iflg. baby.dks "uge for uge" stod der ved uge 14 at man som flergangsfødende evt. kunne begynde at mærke det der.

Men det er vel også så spædt endnu.

Har I mærket noget?

AG 14+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Mettemus

Ja jeg har og er helt vild med det! I den sidste uge har jeg kunnet mærke små prik/smølfespark inde fra maven, og en enkelt gang har jeg kunnet mærke lissom en lille fisk der vænner sig i maven (var lige cyklet hen over et langt stykke med brosten, så den lille har sikkert fået sig noget af en rystetur). Jeg elsker det! Det er sååå hyggeligt. Nu glæder jeg mig bare til Jens også kan mærke noget, men er ret godt polstret på maven, så der går nok lidt endnu

Knus Mette 17+5

Anmeld

10. august 2010

Marco2

Ja det er virkelig en dejlig følelse. Kan huske det fra min datter. Der mærkede jeg det sent da moderkagen lå ud mod maven. Men glæder mig virkelig til jeg kan mærke det i denne graviditet.

Og når der så står sådan i "uge for uge" bliver man jo lettere utålmodig, ikke?

Hvis ikke jeg havde læst det havde jeg nok slet ikke tænkt over det.

Og når man kan mærke baby sparke, er man heller ikke så nervøs for om der er liv derinde. Kan mærke jeg bliver mere og mere nervøs for at alt er som det skal være.

Men tillykke med "sparkene" til dig.

Ag

Anmeld

10. august 2010

Riksen

Jeg har i en uges tid haft små, perlende boblefornemmelser - men det er først inden for de sidste par dage at jeg er blevet 100% sikker på at det er bebs. Det er en så fantastisk skøn oplevelse, og jeg glæder mig også rigtig meget til at Tommy kan mærke den.

Knus Rikke - 17+1

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Ja jeg har i et par uger nu og mærket også hikke for første gang for nogen dage siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.