De hormoner altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Diana...

Jeg kan SLET ikke styre det. Jeg kan side og spise og så tuder jeg. Jeg sider og ser fra skrot til slot og den familie der så er tilmeldt får en tur i tivoli og meget mere. Og hver gang de får noget nyt tuder jeg ALTSÅ hvad sker der for det ha ha. 

Kan i heller ikke styre jeres hormoner? 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

maj2011

jamen pu ha da....

ved den første var det slemt syntes jeg, men med denne her, er jeg nok bare blevet lidt mere bitchy... desværre.

ej min kæreste og jeg har lavet en pagt, at han skal sige til når det bliver for slemt :-) hvis han tør hihi

men hellere tude homoner end bitchy homoner hehe

klem majbrit

Anmeld

10. august 2010

Diana...

maj2011 skriver:

jamen pu ha da....

ved den første var det slemt syntes jeg, men med denne her, er jeg nok bare blevet lidt mere bitchy... desværre.

ej min kæreste og jeg har lavet en pagt, at han skal sige til når det bliver for slemt :-) hvis han tør hihi

men hellere tude homoner end bitchy homoner hehe

klem majbrit

Uha jeg gør begge dele og er stor slem på begge områder desværre og var det også første gang.

Anmeld

10. august 2010

Riksen

Nårh, hvor er du sød! Mine hormoner har vist stabiliseret sig, for jeg tuder ikke helt så meget mere. I første trimester tudede jeg over tegnefilm, nyhederne, noget nogen sagde osv. Men nu kan jeg bedre kontrollere det.

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Riksen skriver:

Nårh, hvor er du sød! Mine hormoner har vist stabiliseret sig, for jeg tuder ikke helt så meget mere. I første trimester tudede jeg over tegnefilm, nyhederne, noget nogen sagde osv. Men nu kan jeg bedre kontrollere det.

Åhh hvordan kan du det hi hi. Jeg lige kommet hjem fra hospitalet og mens jeg lå inde i sengen sad manden og Lucas ude i gangen og leget med leget tøjet og så begynde Lucas og grine og jeg stor tudet ha ha over jeg ikke kunne være der ude også  Åhh det er altså pinligt 

Anmeld

10. august 2010

Riksen

Diana... skriver:

Åhh hvordan kan du det hi hi. Jeg lige kommet hjem fra hospitalet og mens jeg lå inde i sengen sad manden og Lucas ude i gangen og leget med leget tøjet og så begynde Lucas og grine og jeg stor tudet ha ha over jeg ikke kunne være der ude også  Åhh det er altså pinligt 

Aner det ikke - men det er nu heller ikke hver gang, jeg kan styre mig. Jeg bliver nødt til at give los og bare tude, og så er det jo egentlig ret fedt at kunne skyde skylden på graviditetshormoner

Ja, man føler sig lidt fjollet, når man sidder og hyler over noget, der egentlig ikke er hverken sørgeligt eller på nogen måde sindsoprivende - i hvert fald ikke for 'normale' mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.