blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2010

oerbaek

er der nogle af jer der har haft blærebetændelse under graviditeten ???

Jeg startede i går aftes v 23 tiden med at skulle tisse men jeg kunne slet ikke så jeg sad på toilettet i 2 timer men det var som om hele underlivet bare krampede sammen... sådanne fortsatte det hele natten og jeg ringede til lægen her til morgen og fik undersøgt det. Det viser sig at der er blærebetændelse, hold da op jeg har aldrig haft det før men jeg ville da hellere føde end jeg vil have blærebetændelse jeg tror aldrig jeg har tudet så meget over noget før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Marco2

Det er meget "normalt" at få blærebetændelse under graviditet.

Hvorfor bliver du så oprørt over det?

Du får en gang pencilin og så er det forhåbentligt ovre.

Jeg fik også blærebetændelse under min første gravidiitet selvom jeg aldrig har døjet med det før.

AG

Anmeld

10. august 2010

oerbaek

Marco2 skriver:

Det er meget "normalt" at få blærebetændelse under graviditet.

Hvorfor bliver du så oprørt over det?

Du får en gang pencilin og så er det forhåbentligt ovre.

Jeg fik også blærebetændelse under min første gravidiitet selvom jeg aldrig har døjet med det før.

AG

jeg er oprørt over det fordi jeg slet ikke kan tisse og det kramper meget...

har lige snakket med en vagt læge som mener det er ved at gå over i en spontan abort så derfor er jeg oprørt...

Anmeld

10. august 2010

Lene76

det kan en vagtlæge da slet ik sige i en telefon...... hvis du har det sådan imorgen stadigvæk så kontakt dit fødested de kan evt gi dig en skanning......

under min sidste graviditet havde jeg blærebetændelse 5 gange.... og den 2 gang var det ligesom du beskriver..... mit råd er drik masser af væske/ vand så du får kroppen renset igennem.... men penclinen "plejer" og virke indenfor 2 dag...... så go bedring.

Anmeld

11. august 2010

oerbaek

Lene76 skriver:

det kan en vagtlæge da slet ik sige i en telefon...... hvis du har det sådan imorgen stadigvæk så kontakt dit fødested de kan evt gi dig en skanning......

under min sidste graviditet havde jeg blærebetændelse 5 gange.... og den 2 gang var det ligesom du beskriver..... mit råd er drik masser af væske/ vand så du får kroppen renset igennem.... men penclinen "plejer" og virke indenfor 2 dag...... så go bedring.

tak skal du have lene.

jeg blev sendt afsted med ambulance til sygehuset i går efter jeg havde været ved vagtlægen, da vagt lægen mente jeg havde alt for ondt til at det var en alm blærebetændelse, blev hun urolig for om det var en graviditet uden for livmoderen.

Men jeg kom på sygehuset og blev scannet og så min lille trold i maven som bar4e ligger derind og putte hygger og har det godt. så det er en meget kraftig blærebetændelse jeg har.

Anmeld

11. august 2010

Lene76

hvordan går det med dig???? håber du har fået det bedre, dejligt at høre at du er blevet skannet og har set at den lille har det godt.

go bedring, og skål i vand herfra

Knus Lene

Anmeld

12. august 2010

oerbaek

Lene76 skriver:

hvordan går det med dig???? håber du har fået det bedre, dejligt at høre at du er blevet skannet og har set at den lille har det godt.

go bedring, og skål i vand herfra

Knus Lene

Åhhh lene jeg syns ikke det går bedre. syns slet ikke pencelinen virker.

Heldigvis har jeg en meget sød og forstående mand som tager sig af alt her hjemme da jeg har så ondt at jeg ikke kan komme op af sengen jeg har måtte lade mine forældre tage sig af mine børn mens manden er på job da jeg ikke selv kan få dem afsted i børnehave.

Undskyld jeg lyder lidt negativ men jeg har aldrig haft det på den måde før og syns det tager modet fra mig at det skal gøre så ondt

Håber det snart bliver bedre.

Og Ja skål i masser af vand

Anmeld

12. august 2010

Lene76

ej det er jeg ked af at høre, håber snart det blir bedre.

knus og go bedring

Anmeld

12. august 2010

oerbaek

Lene76 skriver:

ej det er jeg ked af at høre, håber snart det blir bedre.

knus og go bedring

jeg håber også snart det bliver bedre, det her er jo ikke tila t holde ud.

Anmeld

13. august 2010

Lene76

hvis der ik er bedring idag er det måske en go ide at kontakte lægen igen....... håber det er blevet meget bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.