Bevidst smil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Faith

Hvor gamle var jeres for tidligt fødte børn før i fik det første bevidste smil?

Jeg har tvillinger på knap 7 uger født i uge 33+3 og de har endnu ikke skænket deres forældre et bevidst og genkendende smil. Venter utålmodigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

smokin

smillaluna skriver:

Jeg har tvillinger på knap 7 uger født i uge 33+3 og de har endnu ikke skænket deres forældre et bevidst og genkendende smil. Venter utålmodigt

omkring 7 uger - malou er født 38+4

Anmeld

10. august 2010

Risen

smillaluna skriver:

Her begyndte det i denne uge.. 5-6 uger ca.. Hun smiler hver gang farmand siger en bestemt sjov lyd

Anmeld

10. august 2010

Anne85

Er det ikke noget med at når man er født  for tidligt så skal du tænke fra termins datoen når du sammenligner med diverse udviklingstrin?? Altså ville du vel reelt først have termin nu - og så er det jo helt naturligt at de ikke smiler endnu

Nynne begyndte at smile for en uges tid siden og nu hvor hun er 4 uger er vi slet ikke i tvivl om at det er bevidste smil... hun smiler helt op til begge ører når man snakker med hende og uroen på badeværelset (som er et sort og hvidt ansigt) smiler hun også vældigt til og "snakker" med  Men det er vist meget forskelligt om børn er en eller to måneder før de begynder at smile bevidst

Anmeld

10. august 2010

Thalia

Victor er født 36+6 og han begyndte først at smile bevidst da han var omkring 10-12 uger gammel.

Han sov utroligt meget i starten og jeg havde faktisk SP ude til et ekstra besøg da han var 8 uger gammel fordi jeg var bekymret for om han tog nok på når nu han bare sov og ikke rigtigt var kontaktsøgende. - Det viste sig at han tog super fint på, han er bare et lille myr, og så hyggede han sig bedst i slyngevuggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.