Legestue i Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2010

KarinaV

Er det bare mig der ikke er så vild med legestuer der har kristent tema?

Jeg synes der mangler en legestue i Slagelse for private hvor man ikke behøver at synge kristne salmer og sådan noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

H+S Skjolgborg.

jeg skal til af gå i legestue med min søn islagelse flytte jo nu her tæt på slagelse komme til af bo 4 km defra..men er da ikke helt vild med det du skriver..

så kan jeg da kun give dig ret hvis legestuen er sådan..

Hva med den i skælskør???

Mvh Henriette

Anmeld

17. september 2010

H+S Skjolgborg.

ok den var da nået kristen med de sange og bede inden maden.men hold da op der var mange var der i dag sammen med en veninde og hendes søn.Syntes nu ellers det var ok hyggeligt måske lidt for mange sange og børne blev urolig..

men sådan er det jo nok bare..

den i skælskør køre ikke mere..den i korsør gør og den i dalmose er starte op igen fik jeg afvide i dag..hvis du er int i nogle af de andre så er der da mulighed for de andre to..

Anmeld

17. september 2010

grinbidderen

den i slagelse var henriette og jeg i i dag der var rundkres hvor vi sang nogen sagde hvor vi presenteret os alle sammen og mester jacob osv og så var der KUN en enkel el 2 med gud i også blev der sagt fader hvor.. og ungerne leget bagefter og hyggede sig rigtig godt også skulle vi spise hvors medbragte mad og snakke og hygge og bagefter hjælpes med at rydde op.. også gk vi.. mi n søn han hyggede sig rigtig godt.. SELVOM det var kresten...

Anmeld

18. september 2010

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

den i slagelse var henriette og jeg i i dag der var rundkres hvor vi sang nogen sagde hvor vi presenteret os alle sammen og mester jacob osv og så var der KUN en enkel el 2 med gud i også blev der sagt fader hvor.. og ungerne leget bagefter og hyggede sig rigtig godt også skulle vi spise hvors medbragte mad og snakke og hygge og bagefter hjælpes med at rydde op.. også gk vi.. mi n søn han hyggede sig rigtig godt.. SELVOM det var kresten...

Ja det var da meget hyggeligt Gitte..

knusss..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.