en halv og en hel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2010

NoName

Hej piger...

Nu spør jeg jo nok dumt igen...

Min lille Caroline på 19 dage bliver ammet... Men når jeg lægger hende til den venstre, er det som om den kun er halv fuld. og den højre er propfuld, jeg skifter imellem dem så hun bliver lagt til bem begge. JEg har prøvet at lægge hende til den højre efter hun har spist ved den venstre, men hun virker ikke sulten, så hun må jo få nok.

men den højre virker bare altid propfuld og uudtømmelig. Man kan tydeligt se forskel på højre og venstre tror der er en skål str til forskel.

Kan det passe at den ikke kan tømmes????

Jeg lægger hende til både liggende, alm og bagudvendt til begge bryster. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Risen

noname skriver:

Hej piger...

Nu spør jeg jo nok dumt igen...

Min lille Caroline på 19 dage bliver ammet... Men når jeg lægger hende til den venstre, er det som om den kun er halv fuld. og den højre er propfuld, jeg skifter imellem dem så hun bliver lagt til bem begge. JEg har prøvet at lægge hende til den højre efter hun har spist ved den venstre, men hun virker ikke sulten, så hun må jo få nok.

men den højre virker bare altid propfuld og uudtømmelig. Man kan tydeligt se forskel på højre og venstre tror der er en skål str til forskel.

Kan det passe at den ikke kan tømmes????

Jeg lægger hende til både liggende, alm og bagudvendt til begge bryster. 

Min SP sagde da jeg havde et ligende problem at jeg konsekvent skulle starte med at lægge hende til det dårlige bryst.. 

Anmeld

10. august 2010

NoName

Risen skriver:

Min SP sagde da jeg havde et ligende problem at jeg konsekvent skulle starte med at lægge hende til det dårlige bryst.. 

Jamen så bliver den jo bare endnu mere fuld og kommer til at gøre avs - gør den ikke???

Anmeld

10. august 2010

Risen

noname skriver:

Jamen så bliver den jo bare endnu mere fuld og kommer til at gøre avs - gør den ikke???

Hov, læste lidt for hurtigt. Troede ikke hun ville tage fat på det.. 

Anmeld

10. august 2010

NoName

Risen skriver:

Hov, læste lidt for hurtigt. Troede ikke hun ville tage fat på det.. 

jo jo hun vil gerne tage fat... de kaldte hende sugemalle inde på sygehuset...

Anmeld

10. august 2010

Risen

noname skriver:

jo jo hun vil gerne tage fat... de kaldte hende sugemalle inde på sygehuset...

hihi! Fantastisk

Anmeld

10. august 2010

NoName

Risen skriver:

hihi! Fantastisk

Ja det er dejligt at hun tar godt fat.

Nu er klokken 10.10 og det er 40 min siden hun spiste liggende ved højre babs, den er allerede fuld igen...

Anmeld

10. august 2010

Risen

noname skriver:

Ja det er dejligt at hun tar godt fat.

Nu er klokken 10.10 og det er 40 min siden hun spiste liggende ved højre babs, den er allerede fuld igen...

Hold da ferie.. Det lyder helt vildt.. Mon ikke det forsvinder igen.. De kloge siger vist nok noget med at i starten er du "bombarderet" med mælk.. Men det regulere sig efter behov efter nogle uger..  

Anmeld

10. august 2010

NoName

Risen skriver:

Hold da ferie.. Det lyder helt vildt.. Mon ikke det forsvinder igen.. De kloge siger vist nok noget med at i starten er du "bombarderet" med mælk.. Men det regulere sig efter behov efter nogle uger..  

Så håber jeg snart det regulerer sig, for den når altså at blive temmelig øm inden det bliver "dens tur" igen...

Anmeld

10. august 2010

smokin

Lad hende sutte på det bryst der ikke er fyldt og lad hende tømme det først... så danner du mere mælk der, og hjernen får fortalt det fyldte bryst at der altså er HELT fyldt. Begge mine bryster har gjort det, og det har resulteret i at hun flere gange har spist af det samme bryst i løbet af dagen for at nedsætte produktionen. Læs iøvrigt om overproduktion herinde, der står beskrevet hvordan du får babserne til at tage en slapper..

KH
Zette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.