Baby møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2010

FrkT

Hej tøser....

Nu snakkede vi jo om at mødes for ikke så længe siden.... skal vi ikke få gjort noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

FrkT

OP OP OP!

Anmeld

12. august 2010

*A*

FrkT skriver:

Hej tøser....

Nu snakkede vi jo om at mødes for ikke så længe siden.... skal vi ikke få gjort noget ved det?

Jeg er klar! Hvor, hvornår?

Anmeld

12. august 2010

FrkT

Jamen vi snakkede om her i Silkeborg   hvornår ved jeg ikke... skal vi ikke lave en afstemning når vi ved hvor mange vi er?

Anmeld

12. august 2010

Ayasmor

jeg er helt sikkert klar hvis det falder på en dag jeg kan.. Jeg kan bedst i weekenderne..

Anmeld

12. august 2010

Mira0911

Er også klar...

Kan bedst i weekenderne... Lige pt. er vi booket op hele August og det ½ af September måned...

Er det med børn og påhæng eller uden?

Anmeld

12. august 2010

FrkT

Ayasmor skriver:

jeg er helt sikkert klar hvis det falder på en dag jeg kan.. Jeg kan bedst i weekenderne..

Det er fint med mig. Jeg kan både hverdage og weekender... arbejder nogle weekender, men andre har jeg fri i. Men har også fri på hverdage.. det er forskelligt.

Anmeld

12. august 2010

FrkT

MoarJ skriver:

Er også klar...

Kan bedst i weekenderne... Lige pt. er vi booket op hele August og det ½ af September måned...

Er det med børn og påhæng eller uden?

Umiddelbart tænker jeg det er uden påhæng.... men det kommer også an på hvad I synes? Men med eller uden børn er ligemeget for mig, uanset hvad kommer jeg dog uden barn... ellers skal jeg jo til at ud og låne et barn et sted

Anmeld

12. august 2010

Ayasmor

FrkT skriver:

Det er fint med mig. Jeg kan både hverdage og weekender... arbejder nogle weekender, men andre har jeg fri i. Men har også fri på hverdage.. det er forskelligt.

jeg har også fri af og til på hverdage, dog ikke lige til at sige 100% endnu hvilke dage det er, så derfor nævnte jeg weekender.. de ligger nemlig fast..

Anmeld

13. august 2010

FrkT

Ayasmor skriver:

jeg har også fri af og til på hverdage, dog ikke lige til at sige 100% endnu hvilke dage det er, så derfor nævnte jeg weekender.. de ligger nemlig fast..

Okay... som sagt er jeg ligeglad om det er en hverdag eller weekend

Men er der flere der er friske???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.