Gravid-yoga - et skøøønt bekendtskab :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2010

misslea

Jamen altså tøser.... jeg har simpelthen haft min første yoga-oplevelse idag, og det var bare en FANTASTISK én af slagsen!!!

Har aldrig i mit liv dyrket yoga, så jeg var meget spændt på, hvad min gravide krop ville synes om det!!! Men aaaahhh - det kunne den rigtig godt li' sku jeg hilse at sige.. heheh

Først og fremmest har jeg oplevet at komme i kontakt med dele af  min krop, som jeg nærmest ikke anede, jeg havde!! Timen varede 2 timer og 15 min. og jeg skal gå der 2 x om ugen (ialt 10 genge)!! Det er yoga, specielt rettet mod gravide, så øvelserne er tilpasset og tiltænkt gravide. Instruktøren har hele tiden graviditeten og fødslen som reference, og derfor føler man, at ALT er super relevant og brugbart netop nu!!! SÅ FEDT!!!

Jeg har ikke på noget tidspunkt været bange for at føde - ser nærmere frem til at udfordre min krop i sådan en ekstrem grad... men alligevel har fødslen i lang tid virket lidt uhåndgribelig, og noget, som jeg slet ikke følte mig rustet til!!! Med dette her yogahold er jeg sikker på, at jeg både fysisk og mentalt bliver fuldstændig klar til at præstere mit aller ypperste, når lillepigen er klar til at se dagens lys

Nåårh... men ville bare lige dele med jer andre, at mit første møde med yoga-verdenen var mere end POSITIVT!!!! Og så er et ekstra plus jo også, at man møder andre søde kommende mødre, som man kan hyggesnakke lidt med

Håber I alle nyder den sidste tid af vores "snart" overståede graviditet!!

Mange fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

oo

juhuuu! yoga er nemlig bare sååååååå dejligt og ja! det virker nemlig rigtig brugbart også i forhold til fødslen  fedt at du kom igang med det!!

Anmeld

9. august 2010

marhemor

Hvor dejligt at du fik så fantastisk en oplevelse, og bare kan glæde dig til de sidste 9 gange

Anmeld

10. august 2010

misslea

Tjuhl skriver:

juhuuu! yoga er nemlig bare sååååååå dejligt og ja! det virker nemlig rigtig brugbart også i forhold til fødslen  fedt at du kom igang med det!!

Jaaaah det er nemlig skønt!!!

Og puha - jeg var nu heldig overhovedet at komme på et hold!! Efter fødselsforberedelserne er blevet skåret væk i min kommune, så er de private tilbud en hel del sværere at få fat i!! Der er jo lige pludselig blevet meget større efterspørgsel....

Så jeg er lykkelig over, at det lykkedes mig!!! De har nemlig også nogle "efter-fødsels-hold", hor man kan have sin baby med.... og det kunne jo være sååå hyggeligt også at se alle de andres guldklumper....

Anmeld

10. august 2010

misslea

marhemor skriver:

Hvor dejligt at du fik så fantastisk en oplevelse, og bare kan glæde dig til de sidste 9 gange

JEP - glæder mig allerede til torsdag... heheh!!!

Anmeld

10. august 2010

Assi

Ih fedt! ... åh jeg burde også finde et eller andet.. med job og 3årig datter vælter jeg bare ikke rundt i tid (undskyldninger er der ALTID nok af ). Jeg forsøger at komme ud at svømme en gang i mellem.. men yoga ville jeg sikkert elske. God fornøjelse på torsdag

Anmeld

11. august 2010

misslea

Assi skriver:

Ih fedt! ... åh jeg burde også finde et eller andet.. med job og 3årig datter vælter jeg bare ikke rundt i tid (undskyldninger er der ALTID nok af ). Jeg forsøger at komme ud at svømme en gang i mellem.. men yoga ville jeg sikkert elske. God fornøjelse på torsdag

Aarhh ja - kan godt se, at det er lidt nemmere at finde tid til den slags, når man kun har sig selv at tænke på....

Men ja - det er virkelig en tid, der er givet godt ud synes jeg

Det er en skøøøn fornemmelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.