Jamen altså tøser.... jeg har simpelthen haft min første yoga-oplevelse idag, og det var bare en FANTASTISK én af slagsen!!!
Har aldrig i mit liv dyrket yoga, så jeg var meget spændt på, hvad min gravide krop ville synes om det!!! Men aaaahhh - det kunne den rigtig godt li' sku jeg hilse at sige.. heheh 
Først og fremmest har jeg oplevet at komme i kontakt med dele af min krop, som jeg nærmest ikke anede, jeg havde!! Timen varede 2 timer og 15 min. og jeg skal gå der 2 x om ugen (ialt 10 genge)!! Det er yoga, specielt rettet mod gravide, så øvelserne er tilpasset og tiltænkt gravide. Instruktøren har hele tiden graviditeten og fødslen som reference, og derfor føler man, at ALT er super relevant og brugbart netop nu!!! SÅ FEDT!!!
Jeg har ikke på noget tidspunkt været bange for at føde - ser nærmere frem til at udfordre min krop i sådan en ekstrem grad... men alligevel har fødslen i lang tid virket lidt uhåndgribelig, og noget, som jeg slet ikke følte mig rustet til!!! Med dette her yogahold er jeg sikker på, at jeg både fysisk og mentalt bliver fuldstændig klar til at præstere mit aller ypperste, når lillepigen er klar til at se dagens lys 
Nåårh... men ville bare lige dele med jer andre, at mit første møde med yoga-verdenen var mere end POSITIVT!!!! Og så er et ekstra plus jo også, at man møder andre søde kommende mødre, som man kan hyggesnakke lidt med 
Håber I alle nyder den sidste tid af vores "snart" overståede graviditet!!
Mange
fra Lea
Anmeld