Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Line&Liam skriver: Her har vi så mini-bøffes hule 8+0..... Og øøøh HOST HOST jeg er blevet FED! Vægten siger dog -2 kg
Her har vi så mini-bøffes hule 8+0.....
Og øøøh HOST HOST jeg er blevet FED! Vægten siger dog -2 kg
ja den er vokset noget. synes du ser super godt ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For pokker da søde - du er da allerede ved at have en stor fin bule
Hvordan har du det ellers - er du sluppet for kvalme?
Mathildesmor skriver: For pokker da søde - du er da allerede ved at have en stor fin bule Hvordan har du det ellers - er du sluppet for kvalme?
Den er jo bare mega den bule
Jeg er heldigvis en af dem der INGEN graviditetsgener har! (Nananananaaaaa naaaa ) - Dog bækkenløsning, men det kan jo være jeg slipper denne gang
Line&Liam skriver: Den er jo bare mega den bule Jeg er heldigvis en af dem der INGEN graviditetsgener har! (Nananananaaaaa naaaa ) - Dog bækkenløsning, men det kan jo være jeg slipper denne gang
Hahaha, kæft du er flabet - nu krydser jeg sgu' fingre for at du bare et par enkelte dage kommer til at ligge med hovedet i toilettet - s kan det være piben får en anden lyd!
Mathildesmor skriver: Hahaha, kæft du er flabet - nu krydser jeg sgu' fingre for at du bare et par enkelte dage kommer til at ligge med hovedet i toilettet - s kan det være piben får en anden lyd!
Næppe
Hold op det går stærkt nu! Så smuk mave vildt hvis du stadig kan skjule det!
Mathilde skriver: Hold op det går stærkt nu! Så smuk mave vildt hvis du stadig kan skjule det!
Mange tak søde Det går lige med nød og næppe haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128