Søger veninder, der endnu ikke er gravide i KBH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2010

19-82

Hej med jer!

Jeg er 28 år og har boet på Østerbro nu i ca. 1 år! Jeg er flyttet hertil med min kæreste gennem mange år, og vi skal i gang med "projekt baby". Jeg har kun få veninder herovre, da jeg oprindeligt kommer fra -_Jylland ;-)

Jeg søger nogle veninder, som måske også skal i gang med familieforøgelse, og som måske har lyst til at skrive sammen og måske evt. mødes på et tidspunkt!

MVH P.M.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

19-82

Lige en tilføjelse - man må selvfølgelig godt være gravid eller have børn, så har jeg jo bare den fantastiske mulighed for at suge en masse viden til mig ;-)

Anmeld

10. august 2010

Dansker I Holland

P.M. skriver:

Lige en tilføjelse - man må selvfølgelig godt være gravid eller have børn, så har jeg jo bare den fantastiske mulighed for at suge en masse viden til mig ;-)

Ok jeg bor ikke i København men jeg bor i Taastrup Og det er jo lige en togtur Jeg er gravid i hvert fald og har 2 piger i forvejen fra et tidligere forhold Jeg søger osse veninder

Knus Sussie 26+1

Anmeld

10. august 2010

Shibby

Hey..

Er lige flyttet fra jylland ^^

Bor på amager,24,med min kæreste,26, tilsammen har vi to drenge,-og om der kommer en bebse..det vil tiden vise 

Jeg er hvertfald interesseret i at sige hej..det skader sgu ikke

Anmeld

10. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hejsa, jeg er også 28, og bor på Vesterbro med min "mand".

Har ingen børn endnu, men har prøvet i snart 2 år og er endt i kategorien, uforklarlige barnløse.  Vi er nu i fertilitets behandling og har lige været igennem første IUI forsøg.

Du skal være velkommen til at skrive til mig, hvis du har lyst. Kunne være hyggeligt med et nyt venskab.

Kh Alexis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.