Det er jo faktisk lige om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Slettet

Jeg har bare været Frk. Hormonella i dag - Jeg tror det er ved at gå op for mig, at lige om lidt er jeg mor til tre

Har I egentlig tænkt over, at vi jo faktisk har været gravide det meste af 2010? OG at om sølle 8-12 uger er alle vores liv forandret for evigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Siber

Swips.. skriver:

Jeg har bare været Frk. Hormonella i dag - Jeg tror det er ved at gå op for mig, at lige om lidt er jeg mor til tre

Har I egentlig tænkt over, at vi jo faktisk har været gravide det meste af 2010? OG at om sølle 8-12 uger er alle vores liv forandret for evigt??

puha jeg får nærmest åndenød...........................

Måske også fordi jeg ikke har fået min termin endnu! Den får jeg 20. sept!

Men ja det er lige om lidt. Vildt at jeg også skal være mor til 3!

Knus Siber

Anmeld

9. august 2010

Anja

Ja, det er lidt vildt, men jeg glæææder mig til ikke længere at være gravid. Elsker at mærke liv, men ellers har denne graviditet været en hård omgang at komme i gennem.

Jeg skal have pks, og i morgen er der præcis 8 uger til jeg har får min lille pige at se

Anmeld

9. august 2010

Jules

Puh ha....

Syntes slet ikke jeg er forberedt denne gang.... :( Har da helt glemt hvordan man tager sig af sådan en lille en....

Anmeld

9. august 2010

marhemor

Ja, det er vildt at det er lige om lidt...!!!

Men ihhhh... hvor er utålmodigheden da også ved at vokse én over hovedet...

I dag har der bare været dømt tumling inde i maven, bebsen har bare okset og maset rundt, så jeg virkelig er blevet mindet om, at den også glæder sig til at komme ud og møde sin mor og far

Heldigvis er der stadig en del uger, så vi kan nå at få børneværelse klar til den lille trold! Vi starter på mandag, og vi glæder os begge helt vildt til at få det "færdigt"

Anmeld

9. august 2010

oo

det er såååååå underligt! jeg sagde til Søren igår, at det er lidt ligesom når jeg forbereder mig til en eksamen og jeg når til det punkt, at nu er jeg bare så klar som jeg blir og jeg vil bare have udleveret min opgave/trukket mit sprøgsmål så jeg kan komme igang med SELVE eksamenen (altså fødslen). og så sidder der en stemme i den anden side af hovedet og siger "nejnejnej, hvor er du DUM, at du tror du er klar NU!"

men jeg har rigtig meget følelsen af, at det er lige om lidt - og tusind år væk. og jeg har vist stadig ikke rigtig forstået at vi får et barn. Søren sagde idag, at det var det mest uhyggelige han nogensinde havde været med til, og han har ellers været fuldstændig cool og collected gennem hele graviditeten

men det blir alligevel også bare så superspændende når de første her i oktober gruppen begynder at føde!!

Anmeld

10. august 2010

Christina31

Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for, om jeg synes det er lige om lidt, eller om der stadigvæk er lang tid til vores lille søn kommer til verden. 7-9 uger igen afhængig af, hvornår sygehuset sætter datoen for pks.

Vi er på alle måder ved at være helt klare - og skørt nok har jeg allerede fået lidt " byggerede" rengøringsvanvid. Det husker jeg ellers som noget der plejer, at komme de sidste par uger inden fødslen. Måske er det, fordi vi i forvejen har 2 drenge, som roder helt vildt, at det kommer allerede nu. 

Fysisk kan jeg virkelig godt mærke, at fødslen nærmer sig. Flere plukveer... og så mærkes det tiltider som om, at han er på vej ud. Han må ligge med hovedet langt nede i mit bækken.

Anmeld

10. august 2010

Assi

Jeg synes virkelig også, det er VILDT! Tiden er gået meget hurtigere denne gang end første gang. Jeg glæder mig til at gå på barsel og så forhåbentligt have tid til at dvæle lidt mere ved det hele... og læse lidt op (har pludselig glemt alt om små babyer føler jeg pludseligt! ). 

Men hvor er det fantastisk at vi alle er nået så langt

Anmeld

11. august 2010

sus34

Jeg glæder mig helt vildt til min lille pige kommer. Nu er min yngste dreng lige blevet 7 i søndags, så det er lidt om man nu kan huske det, men den anden dag fik jeg et par plukveer hvor jeg kunne mærke det trække ned i livmoderhalsen og så tænkte jeg lige... nååå ja...., bliver så dejligt den dag de rigtige veer kommer og jeg ved jeg snart har en lille baby i armene igen.

Har også lige fået lidt gang i indkøbene her den sidste uge.. med zinksalve og ammeindlæg mm.. De næste 2 mdr kan kun gå for langsomt.

Anmeld

11. august 2010

JacobsMoar

Her tælles der bestemt også ned.. Synes egentlig lige at vi har stået med en (to-tre-fire) positive test's i hånden.. Altså, der kan jo egenligt gå 7, men også 11 uger.. Hvor tager jeg tit mig selv i at tænke, iiih junior, kom nu ud, og så hører jeg min kære veninde sige, NEJ KARINA !! Han er jo slet ikke tyk nok endnu.. Og det er jo også helt rigtigt, men hvor vil jeg bare gerne snart have ham ud, er SÅ utålmodig efterhånden..

Vi mangler stadig at købe alt til bad/pusletid, og sikkert også en masse andre ting som vi aldrig får brug for.. Får hele tiden at vide at vi ikke skal købe alle de ting, at der slet ikke er nogle ting tilbage til gaver, men for faen, hvordan kan vi være sikre på at få det hele? Og får man ikke først gaver når han er kommet ud? Jeg vil altså gerne have det hele på plads inden.. JEPS, mit redebygger-gen er så småt begyndt at kigge frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.