Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sujan skriver: Flotte billeder:-) de sorte er virkelig flotte... Hvad prisleje ligger de i? Og er de store eller små i størrelsen? For bruger nogle gange 38 andre gange 39
Flotte billeder:-) de sorte er virkelig flotte... Hvad prisleje ligger de i? Og er de store eller små i størrelsen? For bruger nogle gange 38 andre gange 39
300 ca .. Det er faktisk første gang jeg har oplevet en helt normal str. 38 ... De er hverken store eller små i str. Men kan lige måle dem til dig
24 cm , fra spids til "ende"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: Skal vi sige 300 så betaler du porto???? Tror godt jeg kan passe dem... Har lige målt andre sko jeg har og de er alle mellem 22-25 cm.. så mon ikke:-)Jeg får først løn i morgen. Så vil gerne vente med at betale til der...
Skal vi sige 300 så betaler du porto???? Tror godt jeg kan passe dem... Har lige målt andre sko jeg har og de er alle mellem 22-25 cm.. så mon ikke:-)Jeg får først løn i morgen. Så vil gerne vente med at betale til der...
Okay 300 inkl. porto .. Okay jeg sender dem i morgen Sender mit kontonummer til dig i en PB ...
SORTE STILETTER ER SOLGT !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128