Shop amok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Slettet

Jeg brugte i går lige knap 2000 kr. på tøj til Buster!! ...Jeg gik shop amok på netsiden SmartKids.dk og glæder mig bare helt vildt til det kommer!

Er der andre som er begyndt, at købe ind til den lille fyr eller fyrinde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Siber

Swips.. skriver:

Jeg brugte i går lige knap 2000 kr. på tøj til Buster!! ...Jeg gik shop amok på netsiden SmartKids.dk og glæder mig bare helt vildt til det kommer!

vildt, bare det var mig!!!!

Men nej jeg har ikke shoppet overhovedet, åh jo en ny pusletaske. Men vi ved ikke om det bliver en pige eller dreng, så ingen shopping her.

Men jeg havde dog tænkt at jeg skulle købe en ny dragt i neutral, så baby havde en ny ting at tage på hjem. Ellers har jeg jo masser af tøj fra tøserne, og der er også lidt neutralt. Jeg må vente til den er kommet ud desværre, har ellers meget lyst!

Nu skal jeg jo også til at sætte mig ind i baby og -20 grader her i Norge, så mon ikke jeg skal satse på uld??!!!

Knus Siber

Anmeld

9. august 2010

oo

altså...jeg har været igang et godt stykke tid, men har købt alting brugt herinde fra - pånær en 5-6 stykker tøj. jeg har ikke engang brugt 1000 kr på tøj, men har SYGELIGT meget!! jeg er lige gået igang med vaskeriet idag og da det hele kom ud og lå i en samlet bunke på gulvet, gik det op for mig præcis HVOR meget tøj jeg har hapset sammen

Anmeld

9. august 2010

Slettet

Tjuhl skriver:

altså...jeg har været igang et godt stykke tid, men har købt alting brugt herinde fra - pånær en 5-6 stykker tøj. jeg har ikke engang brugt 1000 kr på tøj, men har SYGELIGT meget!! jeg er lige gået igang med vaskeriet idag og da det hele kom ud og lå i en samlet bunke på gulvet, gik det op for mig præcis HVOR meget tøj jeg har hapset sammen

Hehe din baby kommer ikke til at have det samme på to gange i sit liv!

Anmeld

9. august 2010

oo

Swips.. skriver:

Hehe din baby kommer ikke til at have det samme på to gange i sit liv!

niks! aj...det er sgu lidt pinligt, jeg er slet ikke sådan en "shop amokker" normalt

Anmeld

9. august 2010

Slettet

Tjuhl skriver:

niks! aj...det er sgu lidt pinligt, jeg er slet ikke sådan en "shop amokker" normalt

Nu ikke rødme! Det er kort tid man har en lille bitte baby, som kan passe dukketøj - dét er værd at gøre lidt ekstra ud af!

Anmeld

9. august 2010

oo

Swips.. skriver:

Nu ikke rødme! Det er kort tid man har en lille bitte baby, som kan passe dukketøj - dét er værd at gøre lidt ekstra ud af!

ja du har ret - lige pludselig er det blevet en vugger-unge med tusind meninger og alt muligt besværligt

Anmeld

9. august 2010

Anja

Efter vi for 2 uger siden fandt ud af, at det er en lille pige vi venter har vi fået løbt en hel del. Aner ikke for hvor meget, men et par tusinde har vi vel brugt på tøj

Jeg er SLET ikke til brugt, og er faktisk også dårlig til huske at genbruge tøj fra mine ældste børn til de yngste. Den lille pige i maven er barn nr. 4 og efter nr. 3 var vi helt sikre på, at vi IKKE skulle have flere børn, så vi gav alt babytøj væk både pige og drengetøjet. Nu er vi så stort set på barbund mht babytøj, så der må købes nyt. Tilgengæld har vi alt andet (seng, barnevogn osv).

Anja 30+3  - elsker at shoppe til baby

Anmeld

9. august 2010

misslea

Swips.. skriver:

Uuhhh jamen jeg har virkelig shoppet igennem.... har slet ikke kunne lade være....

Vi har fået en Emmaljunga barnevogn af mine forældre og en Juno seng af Martins forældre.... så det er jo HERLIGT!!!

Vi har arvet lidt tøj fra min søsters datter, men ellers har vi købt ALT fra nyt.... uuuhhh SÅÅÅ meget lækkert!!! Puha, vores lille babygirl kommer til at drukne i tøj... men altså, hvis man ikke skal have lov til at gå lidt amok første gang, hvornår sku man så??

Så her må man sige, at jeg er kommet med vognen.... hvilket SLET ikke undrer mig - jeg vidste godt, jeg ville blive sådan... heheh!!

Der er faktisk ikke noget, vi mangler.... udover babyalarmer!! Så baby kan bare komme an... heheh

Anmeld

9. august 2010

Slettet

misslea skriver:

men altså, hvis man ikke skal have lov til at gå lidt amok første gang, hvornår sku man så??

Sidste gang ...Jeg kan undskylde rigtig meget luksus med sætningen "Det er jo min sidste gaaang" (Forestil dig store hundeøjne og lidt klagende undertone *fnis*) -Så slipper jeg afsted med hvad som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.