Er jeg heldig eller springer den bare over igen....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2008

Natascha

Vil i ikke godt krydse fingre.... nu er det 57 dage siden jeg fik min sidste mens, men graviditets testene viser bragende negeativ... (?)(?)(?)(?)(?) jeg forstår det ikke helt, men kan den godt springe over igen uden der er noget eller...? kan virkelig ikke finde ud af min krop, men håber snart den finder sig til rette så jeg kan blive mor.... :'(:'(:'( knus fra en fortvivlende natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2008

smokie

Hej søde!!!!!!

Jamen det er jo svært at sige men prøv at gå til lægen i stedet sommetider virker de ikke helt optimalt de test man køber men hvordan føler du det selv med din krop nogen symtomer???

Og jeg håber da bestemt at den er der nu du har jo ventet længe på så krydser alt hvad der kan krydses.....

Knus Smokie

Anmeld

6. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Natascha

Øv altså hvor er det træls. Hvor længe har I forsøgt?

Plejer der at være lange intervaller mellem dine menstruationer? Ikke for at gøre dig nervøs, men det kan være, du lider af PCO/PCOS (polycystisk ovariesyndrom). Ved ikke, om du har hørt om sygdommen, men har man den, har man få eller ingen ægløsning (og ofte lange intervaller mellem mens), danner for mange mandlige kønshormoner og har cyster på æggestokkene. PCO er den mest udbredte hormonelle forstyrrelse hos kvinder i den fødedygtige alder, ca. 20% af alle kvinder PCO. Du kan læse mere på www.pcoinfo.dk.

Du kan få det tjekket hos din læge, hvis du synes, at der er flere af symptomerne, der passer på dig.

:) Karoline

Anmeld

7. juli 2008

Natascha

Tak for de søde ord smokie, men ved slet ikke hvilke symptomer jeg skulle ha, har nemlig hverken bryst spædninger eller kvalme.... så øv øv....

Til dig Karoline, vi har været igang i 7 mdr nu og uden held, men mine cykluser er meget lange, så håber ikke du får ret i det med PCO/PCOS det ville jeg være ked af og ha, men er nød til at vente med og få det tjekket til først i august da min læge har ferie nu og jeg tager på ferie bagefter....

Tak

Knus fra en forrviret Natascha (er lidt ked af at der ikke sker noget...)

Anmeld

7. juli 2008

MorCamilla

Hejsa...

Jeg håber at du er gravid og at testen bare ikke har kunne se det, da det er forskelligt hvor mange homon et eller andet kvinder danner når de er gravide...
Men hvis du går og tænker over det dagligt, på hvorfor din mens ikke er kommet osv, har jeg hørt at den godt kan udeblive, selv om man ikke er gravid... Lidt som f.eks. stress pga eksamen eller andet...
Men jeg håber og krydser fingre for jer...

Knus fra Camilla.

Anmeld

7. juli 2008

charlottekri

hej
jeg vil give morcamilla ret; det kunne være stress relateret... jeg har en svigerinde, som mistede sin mor pludseligt for lidt over 6 år siden og hun har stadig ikke regelmæssig mens... og den er også udeblevet helt nogle gange, så du behøver ikke at male fanden på væggen ;)
(H)

Anmeld

7. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
charlottekri skriver:

hej
jeg vil give morcamilla ret; det kunne være stress relateret... jeg har en svigerinde, som mistede sin mor pludseligt for lidt over 6 år siden og hun har stadig ikke regelmæssig mens... og den er også udeblevet helt nogle gange, så du behøver ikke at male fanden på væggen ;)
(H)

Hej

Det var bestemt ikke for at male fanden på væggen. Der kan jo være mange årsager til, at menstruationen udebliver, herunder stress eller graviditet. Men pco er ofte årsagen til, at man har lange cyklusser pga manglende ægløsning, og hvis det er årsagen, er der jo ingen grund til at forsøge i månedvis, når man kan få hjælp. Hvis jeg havde PCO uden at vide det eller kende til syndromet, tror jeg da, at jeg gerne ville vide det, i stedet for at forsøge forgæves.

Jeg håber virkelig, at du er gravid, Natascha, eller bliver det meget snart.

Kh
Karoline

Anmeld

8. juli 2008

charlottekri

jeg sagde ikke at der ikke var grund til at få det undersøgt!!!! det ville jeg selvfølgelig også gøre; jeg prøvede bare at sige at det ikke behøvede at være pco, det kunne godt være noget andet
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.