hvad gør i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2010

bette

jeg har det her problem.. at mikkel idag ikke har sovet til middag i børnehaven.. 

og da vi kommer hjem ber han om yoghurt. jeg giver ham så en portion med en masse havregryn i. 

da han er færdig ligger han sig på sofaen..og jeg spørger om han vil låne et tæppe.. og det vil han gerne..

og nu sover drengen....

what to do.. skal jeg bare ligge ham i seng nu.. eller vil han så bare vågne senere på aftnen og så er der kaos.. eller skal jeg forsøge at vække ham og så være sammen med en super ked og tvær dreng??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Kristina V

Jeg havde nok vækket ham om så må man tage den tur som det nu giver.

Hvis det var Karoline vil hun helt sikkert bare vågne hvis jeg puttede hende og så være super frisk til aften.. så er vil jeg nok hellere bøvle lidt, og så putte hende tidligt.

Anmeld

9. august 2010

linemus

Jeg ville lægge ham i seng. Det er lidt forskelligt hvad vi har gjort med Nanna og Signe, men de gange de er blevet båret i seng, har der ikke været noget vrøvl.

Hvis du kan få ham i seng uden han vågner og direkte beder om mad eller siger han er sulten, så tror jeg ikke du får problemer senere.

Så får du også en dejlig lang rolig aften

Knus Line

Anmeld

9. august 2010

heaven

Kristina V skriver:

Jeg havde nok vækket ham om så må man tage den tur som det nu giver.

Hvis det var Karoline vil hun helt sikkert bare vågne hvis jeg puttede hende og så være super frisk til aften.. så er vil jeg nok hellere bøvle lidt, og så putte hende tidligt.

Tjek

Jannie

Anmeld

9. august 2010

bette

hmm jeg tog tøjet af ham og samlede ham op med tæppet omkring ham og gik op og lagde ham i sengen.. og han sover.. 

så nu må vi se.. ellers må jeg jo bøde for det. 

Anmeld

9. august 2010

Kaufie

William skvattede i søvn på mit skød mens jeg læste historie for ham efter første dag i børnehaven - jeg gav ham lige 10 min - og så tog jeg ham i bad mens Claus lavede aftensmad. Da vi havde spist bad knægten for første gang nogensinde selv om at komme i seng - så der havde vi badet, spist og puttet inden kl 18.

Det tror jeg jeg vil gøre igen næste gang han falder i søvn.

Anmeld

10. august 2010

Lise

Simon har gjort det nogle gange efterhånden... er klokken efter 17 så nytter det ikke at vække ham. Han er væk!!! Og hvis vi fik liv i ham ville det blive en forfærdelig aftensmadsseance med et meget ked barn. Så vil jeg hellere stå op og lave morgenmad kl 4 med en vågen og glad dreng. Men han kan sagtens sove til kl 6-7 stykker næste morgen...

Men hvordan gik det Bette?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.