U2 koncert :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Muffinmus

Kan ikke sige jeg er misundelig, gider ikke ret meget af U2s musik, men derfor kan jeg dælme godt forstå hvis du er glad..for havde det nu været noget jeg godt kunne lide, så havde jeg selv været oppe og ringe:-)

Så ønsker dig den aller bedste koncert med bebs i mave der lytter med:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Lise

Jeg hørte U2 i Parken i 1997 - ved godt det er lige rundt 13 år siden, men det var satanenmer den bedste koncert i mit liv. Og jeg har fakkertalt en del i bagagen

Lovede mig selv at det ikke var sidste gang jeg havde oplevet en U2 koncert, så det håber jeg da heller ikke det var...

Anmeld

10. august 2010

Marco2

MariaE skriver:

… med bebs i mave der lytter med:-)

Det bliver vel ikke et problem?

Anmeld

10. august 2010

Lene76

Marco2 skriver:

Det bliver vel ikke et problem?

næh hva sku problemet være med det??? jeg har været til koncert næsten hver gang jeg har været gravid, jo større maven er jo hårder kan det være men den lille bule vi har så er det no problem

Anmeld

10. august 2010

Marco2

Nej, det troede jeg heller ikke umiddelbart, men blev lige i tvivl …

Anmeld

10. august 2010

Lene76

lige et godt råd... der blir masser af trafik. vi har de sidste par gange P på den plads der er ca 2 km fra station så er det lettere og komme derfra..... og drop motervejen

Anmeld

10. august 2010

Marco2

Tak for det.

Hvornår på dagen tror du folk kommer. For idet det er et vip-arrangement er det med spisning, så vi skal allerede være der ved 17.30-tiden … Så tror du også det bliver et trafik-problem der?

Kan ikke huske hvordan det var da vi var til Madonna....

AG

Anmeld

10. august 2010

Lene76

Marco2 skriver:

Tak for det.

Hvornår på dagen tror du folk kommer. For idet det er et vip-arrangement er det med spisning, så vi skal allerede være der ved 17.30-tiden … Så tror du også det bliver et trafik-problem der?

Kan ikke huske hvordan det var da vi var til Madonna....

AG

det tror jeg for dørene åbnes til station kl 17 vi køre herfra århus kl ca 14  bare for at være sikker på at i go tid.

Anmeld

10. august 2010

Marco2

Lene76 skriver:

det tror jeg for dørene åbnes til station kl 17 vi køre herfra århus kl ca 14  bare for at være sikker på at i go tid.

Nå for søren. Jamen, vi skal da først ha' fri fra arbejde før vi kan ta' afsted.

Og jeg får fri 15.30 og Thomas kl. 16.30. 

Anmeld

10. august 2010

Lene76

så lad os håbe det værste er overstået til når i ska køre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.