Hvor meget kan du malke ud på 1 gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Alt lige fra 20-160 ml på ét bryst på én gang Jeg havde meget mælk!

K.h. Linda

Ja det er også meget forskelligt ved mig..men 160 kan jeg slet ikke få ud lige p.t.. Er det fordi mit barn ikke er så gammel endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Tulle28

Anonym skriver:

Ja det er også meget forskelligt ved mig..men 160 kan jeg slet ikke få ud lige p.t.. Er det fordi mit barn ikke er så gammel endnu?

Du kan ikke regne med at det du kan malke ud er det samme som den mængde dit barn kan malke ud - babyer er meget mere effektive "malkemaskiner":-) Er du bekymret for om du har nok mælk da?

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Du kan ikke regne med at det du kan malke ud er det samme som den mængde dit barn kan malke ud - babyer er meget mere effektive "malkemaskiner":-) Er du bekymret for om du har nok mælk da?

Nej er ikke bekymret.. Synes bare et var mærkeligt at når barnet lå der sprøjter det med mælk sådan at han får det galt i halsen , men n¨år jeg malker ud kommer der slet ikke meget

Anmeld

9. august 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Laura var en uge, dajeg første gang malkede 160 ml. ud Men nogen har også bare mere mælk end andre.

Anmeld

10. august 2010

NoName

Jeg kan ikke finde ud af at malke niget ud... jeg kan få det til at løbe, men så heller ikke mere...

så jeg kan ikke svare - desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.