Komsammen d. 9 okt. kl. 12.00 (Tilmelding)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Annette

Fines mor skriver:

Det er Stine/Shjup der tager deller og salat med;-)

Men hvad skal vi så ha med?
Vi havde jo sat os på salaten..
Sig frem sig frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Fines mor

Annette skriver:

Men hvad skal vi så ha med?
Vi havde jo sat os på salaten..
Sig frem sig frem

Jamen der kan godt være 2 salater, Stine ville lave en pastasalat ;-)

Anmeld

22. september 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Jeg kommer med BEGGE pigerne

Hvad skal vi tage med???

Carina laver en tærte, kan du ikke også lave en?

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Carina laver en tærte, kan du ikke også lave en?

Nix. Det kan jeg ikke. Jeg kan IKKE fordrage madtærter Så jeg finder på noget. Jeg tager Bussen (altså min bussen) og så nupper jeg Sofie og Familien med på vejen. Hun ved dog ikke endnu hvor mange de kommer...

Anmeld

22. september 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Nix. Det kan jeg ikke. Jeg kan IKKE fordrage madtærter Så jeg finder på noget. Jeg tager Bussen (altså min bussen) og så nupper jeg Sofie og Familien med på vejen. Hun ved dog ikke endnu hvor mange de kommer...

Hihi ok du finder nok på noget;-)

Anmeld

22. september 2010

tumle81

Zafir skriver:

Øv ville ellers også gerne have kørt med ;-)

Jeg må lige se hvad økonomien er til, for har lige haft dagpenge periode, så pengene er små for tiden...

Håber vi kan komme..

Knus Kathrina

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
tumle81 skriver:

Øv ville ellers også gerne have kørt med ;-)

Jeg må lige se hvad økonomien er til, for har lige haft dagpenge periode, så pengene er små for tiden...

Håber vi kan komme..

Knus Kathrina

Jeg har 10 sæder. Alt efter hvor mange børn og mand Sofie skal have med, så kan vi sikkert sagtens have plads til jer, alt efter hvor mange børn du skal have med

Jeg bruger 3 sæder.
Sofie bruger mindst 3 og max 6 sæder, men hun var usikker på om hendes Peter og Loke skulle med. Så højst sansynligt 4 sæder. Så er der 3 i overskud. Men prøv lige at høre hende, hvis det er

Anmeld

23. september 2010

Annette

Jeg tager med til alm. salat, så hvis jeg må låne et spækbræt, kniv og en skål så går det

Anmeld

23. september 2010

Fines mor

Annette skriver:

Jeg tager med til alm. salat, så hvis jeg må låne et spækbræt, kniv og en skål så går det

Det finder vi ud af;-)

Anmeld

24. september 2010

tumle81

Zafir skriver:

Jeg har 10 sæder. Alt efter hvor mange børn og mand Sofie skal have med, så kan vi sikkert sagtens have plads til jer, alt efter hvor mange børn du skal have med

Jeg bruger 3 sæder.
Sofie bruger mindst 3 og max 6 sæder, men hun var usikker på om hendes Peter og Loke skulle med. Så højst sansynligt 4 sæder. Så er der 3 i overskud. Men prøv lige at høre hende, hvis det er

Hold da op har du så mange sæder :-)

Jamen jeg hører lige Sofie så.. Hvis jeg har Victoria og Victor med er det jo 3 sæder, så må Valdemar blive hjemme og hygge med farmand!

Vi ser på det søde

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.