Jordmoder idag... spændende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2010

sus34

Så er det tid til nr. 2 besøg hos jordmoderen idag, og jeg glæder mig.

Idag skal faderen til mit barn nemlig også med, vi håber vi kan finde sammen igen og de sidste 14 dage har det været rigtig godt. Men det er også bare super dejligt han endelig er blevet total klar på han skal være far igen.

Vi skal høre om hvad der skal til før jeg kan føde vores lille pige hjemme..... jeg håber det kommer til at kunne lade sig gøre, for det kunne være så fedt.

Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

misslea

sus34 skriver:

Så er det tid til nr. 2 besøg hos jordmoderen idag, og jeg glæder mig.

Idag skal faderen til mit barn nemlig også med, vi håber vi kan finde sammen igen og de sidste 14 dage har det været rigtig godt. Men det er også bare super dejligt han endelig er blevet total klar på han skal være far igen.

Vi skal høre om hvad der skal til før jeg kan føde vores lille pige hjemme..... jeg håber det kommer til at kunne lade sig gøre, for det kunne være så fedt.

Susanne

Iihhh hvor skønt - EEELSKER at være til jordemoder... det er jo simpelthen SÅÅÅ hyggeligt!!

Jeg skal til 3. jordemoderbesøg om ca. 3 uger, og jeg tæller allerede ned.. heheh!!

Og det ville da være skønt, hvis I kan finde sammen igen, så det  for.....

Pøj pøj med det alt sammen....

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

9. august 2010

Slettet

Jeg skal til 2. jordemoder besøg på mandag - kom aldrig til det der besøg omkring uge 21 ...Jeg skal også føde hjemme (for anden gang) så er spændt på at høre om du også skal føde hjemme

Hold os opdateret mht. hjemmefødsel og kærlighed ik?

Anmeld

9. august 2010

Siber

Ihh hvor spændende! Håber at alt gik godt, og håber også at I finder sammen igen!!!

Jeg skal afsted til 2. besøg i morgen!

Knus Siber

Anmeld

9. august 2010

oo

hvor dejligt med endnu en hjemmeføder i gruppen

jeg skal til 4. jordmorbesøg om en uge, så jeg har vist fået lidt flere end jer andre, så vidt jeg kan se

Anmeld

9. august 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jeg skal til 4. jordmorbesøg om en uge, så jeg har vist fået lidt flere end jer andre, så vidt jeg kan se

ej ja - 4 stks... hvordan kan det være???

Er det mon bare en ekstra service på Fyn???

Anmeld

9. august 2010

Slettet

Tjuhl skriver:

Ja vi er da vist en del

Anmeld

9. august 2010

Jules

misslea skriver:

Jeg skal til mit 3 her den den 13 sep! I uge 37 :) Mener første gangsfødenede får et besøg mere end 2 - flergangsfødende :) 

Anmeld

9. august 2010

oo

misslea skriver:

jeg ved ikke om det bare er ekstra service under svendborg hospital. de har en del bedre service end alle de andre hospitaler i regionen hernede, så det kan sagtens være vi får jo også fødselsforberedelse, som vi går til om tirsdagen...imorgen skal vi på rundvisning på fødegangen og barselsafsnittet. det er meget lækkert, altså, men da træls det ikke er samme serviceniveau alle steder

Anmeld

10. august 2010

misslea

Tjuhl skriver:

jeg ved ikke om det bare er ekstra service under svendborg hospital. de har en del bedre service end alle de andre hospitaler i regionen hernede, så det kan sagtens være vi får jo også fødselsforberedelse, som vi går til om tirsdagen...imorgen skal vi på rundvisning på fødegangen og barselsafsnittet. det er meget lækkert, altså, men da træls det ikke er samme serviceniveau alle steder

JA - det er da mega skønt!!!

Gid det var sådan alle steder, men SUK, det er det altså langt fra!!!

Her må man selv tage affære, hvis man vil have nogen form for fødselsforberedelse....!! Der er nogle "forældreaftener" på Hvidovre Hospital, men det er jo mere en slags foredrag om amning og fødsel.... og det kan jo aldrig blive særlig personligt!!!

Jeg har meldt mig til et yogahold/fødselsforberedelselshold - SUPER godt!!! Det skal jeg nok få stor glæde af!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.