graviditetstest svag positiv ???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Mutti2B

vlauratraasdahl skriver:

tænker min ægløsning har været der ?

ellers ville min test ikke   være positiv );?

Uh, så du har slet ikke haft mens siden MA?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

densmukkeline

nej det har jeg ikke (;

fik sat en lille blødning igang lige efter den store blødning. pga hævet slimhinde efter blødnigen.. men min mens har ikke banket på døren endnu (;

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det kunne da sagtens være du er heldig allerede!?

Jeg vil råde dig til at vente et par dage før du tager den næste test... Så burde hcg enten være faldet nok, eller steget nok () til at få en test med sikekrt svar!

ih, håber for dig, den er der!

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

mh åh mange tak for det søde (;

det er nok det eneste jeg kan gøre(;

give alting en potion tålmodighed (;?

men skal jeg tælle de stik piller med, mod en smule blødning som sygehuset gav mig mod slimhinde? eller den dag min Ma Blødning stoppede?

Anmeld

9. august 2010

Mutti2B

vlauratraasdahl skriver:

nej det har jeg ikke (;

fik sat en lille blødning igang lige efter den store blødning. pga hævet slimhinde efter blødnigen.. men min mens har ikke banket på døren endnu (;

Wee, jamen så er der go chance for at den er der allerede

Jeg ville helt klart ringe til lægen i morgen for at høre om du ikke kan få taget en ny blodprøve for at se hvad HCG niveauet er nu, når du nu kan teste positiv.

Anmeld

9. august 2010

Moderator

vlauratraasdahl skriver:

mh åh mange tak for det søde (;

det er nok det eneste jeg kan gøre(;

give alting en potion tålmodighed (;?

men skal jeg tælle de stik piller med, mod en smule blødning som sygehuset gav mig mod slimhinde? eller den dag min Ma Blødning stoppede?

tålmodighed er godt! Og skide hamrende svært

Tja, hvornrår skal du egentlig tælle fra, ja æhm... det må du nok spørge lægen om hihi!

Men vent så længe du kan med at tage en ny test og så kontakt lægen for at få en ny blodprøve, hvis urinprøven er positiv! Ihh hvor er det spændende

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

det har jeg også overvejet..

men har det nu bedst med at se tiden foran mig..

tænk hvis det var dårlig nyt, så ville jeg blive så skuffet );

må da næsten få taget en blodprøve !

men testen burde også lige være sikker nok (;

selvom det ikke til at vide om det gamle hormoner

selvom det lyder lidt underligt, når de er faldet så meget..;D

Anmeld

9. august 2010

Moderator

vlauratraasdahl skriver:

det har jeg også overvejet..

men har det nu bedst med at se tiden foran mig..

tænk hvis det var dårlig nyt, så ville jeg blive så skuffet );

må da næsten få taget en blodprøve !

men testen burde også lige være sikker nok (;

selvom det ikke til at vide om det gamle hormoner

selvom det lyder lidt underligt, når de er faldet så meget..;D

altså hvis det er gamle hormoner kan det helt sikkert ses på en blodprøve! Hcg stiger jo betydeligt hurtigere end det falder, så der vil ikke være nogen tvivl hvis du får taget en ny blodprøve

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

Caroline86 skriver:

tålmodighed er godt! Og skide hamrende svært

Tja, hvornrår skal du egentlig tælle fra, ja æhm... det må du nok spørge lægen om hihi!

Men vent så længe du kan med at tage en ny test og så kontakt lægen for at få en ny blodprøve, hvis urinprøven er positiv! Ihh hvor er det spændende

hehe jaaaa..  der kan desværre ikke gøres så meeget ved det.. ;D det giver bare så mange bekymringer når lægen lige skal ringe og har svaret.. det ikke fedt! pyhh, tror lige jeg nupper nogle dage mere og tester senere.. det er da vildt spændende!!!(;

min blødning stoppede ca. onsdag d. 21 juli. og den lille blødning kom atter først i løbet af weekenden i små 3 - 4 dage.. bare nogle plet agtig blødninger.. men ved ikke om jeg skal tælle de dage med til udregningen af hvornår min blødning tog af );

men må lægen klart vide mere om(;

men har snart ringet så meget derhen at de tænker jeg ikke har andet på hjernen (;

Anmeld

9. august 2010

densmukkeline

Wee, jamen så er der go chance for at den er der allerede

Jeg ville helt klart ringe til lægen i morgen for at høre om du ikke kan få taget en ny blodprøve for at se hvad HCG niveauet er nu, når du nu kan teste positiv.

uh.. så du mener da chancen er størst?

hmm.. ville gerne smide billedet ind af testen.. men det bare rigtig svært at få øje på stregen - selvom jeg kan SE den !!!

- og manden plejer at være kritisk ang. de test men han sagde der var en svag streg ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.