En dejlig sidste feriedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja i dag er den sidste dag i min juleferie, for på mandag starter undervisningen igen.

Jeg stod kl 6 i morges og drak kaffe mens jeg fik læst det sidste af Jane Austins Pride and Prejudice og så stod Jesse op kl 07.45. Så opdagede jeg at vi ikke havde mere havergryn, så dagens morgenmad blev lune boller indtaget foran fjernsynet i selskab med Mickeys klubhus :$ Kl 08.30 tog vi overtøj på og så var det afsted til 2 års tjek. Han er sund og rask, men en lille negativ værdi på højre øre, men ikke noget der skal behandles. Højden er 87 cm, og vægten er 13,5 kg (mor her var også på vægten, men det snakker vi ikke højt om :S )

Så tog vi bussen til Århus kl 10, mødtes med en jeg skulle købe en bog af, var i Steriostudiet for at købe en cd til farmand og så gik turen i H&M. Jeg havde et gavekort, men jeg kunne ikke finde noget jeg ville have, så vi gik i børnafdelingen og så blev der shoppet. Jesse fik en skjorte, 2 t-shirts, en trøje og et par bukser. Da jeg skulle betale blev det kun 230 kr. Nå jeg har nok overset et udsalg. Så tog vi på Sunset og spiste frokost, en tur i matas og købe parfume (havde endnu et gavekort) og et smut i Kvickey for at købe aftensmad (Brunns galleri er pragtfuld)

Vi (jeg ;) ) beslutter os for at tage toget hjem, men ser røven af det, lige da vi kommer ned på parronen. Så sidder vi lige et øjeblik på en bænk, og jeg ser der ligger en pose med noget der ligner en bog. Nå men der er længe til det næste tog, så vi går op for at komme penge i toget i ventesalen. Det var et kæpr hit og jeg måtte komme penge i 3 gange :D Vi går ned til toget igen, og da det kommer er der ikke nogen som har hentet den glemte pose, så jeg tager den med hjem (måske ikke det rette at gøre, men gjort er gjort). I toget på vej hjem åbner jeg posen og der er en bog i. Ikke en Jesse vil finde interessant, men bonen er der, så den kan byttes :) Så kigger jeg på bonen fra H&M og opdager at der ikke har været udsalg, men at ham den lækre har glemt at slå skjorten ind, så jeg har faktisk betalt 98,95 for lidt :P Ikke om jeg gider tage tilbage for at betale den. Måske er min moral ikke så skide stor i dag, men det er der ikke noget at gøre ved.

Så indtil nu har det været en rigtig dejlig dag, og den bliver ikke dårligere. Henrik er nemlig på vej hjem fra arbejde og vi skal have gammeldaws oksesteg til aften 8D

Hilsen Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2008

Pia.

fantastisk dag. . . .

Lyder bare som om I to har haft en rigtig hygge dag.
Mads og jeg har lige siddet under hans dyne med popcorn og saftevand - så hyggeligt... Far og de to store er nemlig taget en tur i biffen...

Håber at resten af din weekend forløber lige så godt som den er startet.

Stort knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.