BetinaTrold skriver:
protopic-cremen er IKKE en hormon-creme, men virker som en hormon-creme...
Håber det hjælper og kan holde det nede... Vi fik afvide at i 60-70 % af tilfældene voksede de sig fra det som teenagere (ca 16 års alderen)... de restene 30-40 % døjer med det som voksen også... Hvis han er rigtig uheldig, kan han risikere at udvikle psoriacis også...
Så han må ikke have nogen form for fugtigt arbejde(når han bliver voksen) så han kan stort set kun blive skrivebordsarkitet... dvs et arbejde der på en eller anden måde indkludere et skrivebord...
ja nu er jeg desværre lidt bagud i indlæggende, men jeg ville ha sagt at det var Børneeksem eller astma eksem som det hed da jeg var barn, for jeg havde det i lige så svær grad og problemet var at når jeg kløede i det, så blev det værre.. dvs at det bredte sig og blev til store sår.
og jeg vil så give din læge ret i at han godt kan døje med det i laaang tid, det vil blusse op når det blir varmt og fugtigt.
jeg kan til tider stadig mærke en snert af det i mine knæhaser, men ved jo nu at jeg skal holde fingerne fra det.
jeg opdagede at Emil også havde fået det i albuehaserne og var slet ikke i tvivl og har også fået locoid til ham, vi kan holde det nede med det også A-derma.
håber at det i har fået - hjælper ham hurtigt. Sørg for at smør, så snart i ser bare det mindste komme igen og på den måde holde det nede.
held og lykke
Anmeld