tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2008

moniquesmor

hvordan har i det med tv hjemme hos jer..?

min datter på 14mdr gider ikke se det.
hun vil heller høre musik..:P men da hun var lille elskede hun reklamer 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2008

Honningblomst

Jeg ser stort set aldrig tv og gør jeg er det dr.2 primært...drengene ser lidt tegnefilm eller film og det styrer de fint selv...
Knus..

Anmeld

5. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse har lige pludselig forelsket sig i Micky Mouse Klubhus og Små Einsteins. Han hopper rundt, klapper på lårene og siger det samme som dem. Inde i sengen ligger han og kalder "Hej Tingest" :P Så vi er begyndt at lade ham se hvad han vil, men det er 1½ afsnit af gangen, så gider han ikke mere. Da han var 14 mdr så han slet ikke fjernsyn. Det havde ikke hans interesse. Kun når vi satte en dvd med Metallicas musikvideoer på, så var han ikke til at hive væk.

(H)

Anmeld

5. juli 2008

moniquesmor

hehe hvor sødt min datter gider heller ikke se..
det er skam okay med mig

Anmeld

5. juli 2008

lonemus

Hmm...det er meget forskelligt. Alexander gider ikke se det, men Stefanie elsker at se Fifi og blomsterbørnene. Her om sommeren gider hun dog ikke se så meget, hun er et stort udebarn. Men om vinteren ser hun det lidt oftere. Dog tror jeg det bliver anderledes denne vinter, eftersom hun nu går i vuggestue, hvor de er ude og lege dagligt, så hun er virkelig træt, når hun hentes til middag :)):))

Anmeld

10. juli 2008

laurasmor

laura er i modsætning til os, total tv narkoman!
hun elser bare at stene foran tv. og ja hun får lov til det på de dage hvor hun er godt træt.
men for det meste får hun lov at vælge en film når hun kommer fra vs, og når den er set, så slukker vi.
vi tænder evt igen hvis behovet er der, når vi skal igang med mad, men ofte er hun også med til madlavning, så det er ik altidd.
jeg tager det lidt på gefyhl, og er der en periode hvor tv har været meget i sving, så laver vi en tv fri periode.

Anmeld

10. juli 2008

Chamomile

Fleur er meget glad for Disney Channel, specielt Hannah Montana. Der er jo de små musikvideoer imellem serierne/tegnefilmene, og dem skal der danses til :) Men det er først nu, at hun er begyndt at ville se lidt tv.

Anmeld

10. juli 2008

Ny mor

Vi har ikke fjernsyn - det blev skrottet da vi fik børn og stor have og hus......Men Julius ser da lidt DVD´er på computeren ind imellem, men altså ikke meget tv her :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.