positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2010

kaka4

kære alle,

er rigtig glad. Min test i går var positiv og jeg er fuld af forventninger og glæde. Har i forvejen den dejligste søn på 3 år og glæder mig til at fortælle ham, at han får verdens bedste gave nemlig en søster eller bror - men vi venter lige et stykke tid med at fortælle ham det. termin ca. 15. april

Stort tillykke til alle herinde

kram kaka4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Rødhætte

Stort tillykke! Jeg testet også positiv i lørdags og har også termin den 15 april  Synes det er helt urealistisk at der er en lille bitte bobbel inde i en (det er mit første barn).

Må siger at jeg har svært ved at tro på det. Jeg glæder mig HELT vildt og har ønsket det længe, men er vildt nervøs for at graviditeten går galt. Man ser så mange der skriver om spontan abort osv.

Er jeg den eneste der er vildt nervøs?

Anmeld

11. august 2010

kaka4

Hej Trine,

jeg kan godt forstå, at du er nervøs, men du skal tro på at det går godt. cool vi har termin samme dag.

kram kaka4

Anmeld

12. august 2010

metlou

Så er det min tur til at komme på banen! Jeg har også termin d. 15. april, tror jeg nok! 

Det er helt vildt surrealistisk, men rigtig skønt og og jeg har total sommerfugle i maven af glæde (eller som min kæreste sagde "det er ikke sommerfugle"

Jeg var hos sygeplejersken igår og skal til lægen og 2 uger.

Hvordan fungerer det egentlig det med at sige 5+1 eller 5. uge...? Jeg havde sidste menstruationsdag onsdag d. 7. juli, så er jeg i 5. eller 6. uge?

KH Mette Louise

Anmeld

14. august 2010

Smilla98

metlou skriver:

Så er det min tur til at komme på banen! Jeg har også termin d. 15. april, tror jeg nok! 

Det er helt vildt surrealistisk, men rigtig skønt og og jeg har total sommerfugle i maven af glæde (eller som min kæreste sagde "det er ikke sommerfugle"

Jeg var hos sygeplejersken igår og skal til lægen og 2 uger.

Hvordan fungerer det egentlig det med at sige 5+1 eller 5. uge...? Jeg havde sidste menstruationsdag onsdag d. 7. juli, så er jeg i 5. eller 6. uge?

KH Mette Louise

Du er så færdig med 5 hele uger + et antal dage. Det vil sige du er i gang med din 6. uge.

Og tillykker jeg er en dag før dig så vidt jeg kan huske og der er min første.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.