"Råby Gadekær" og en dåbskage(mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Dot D

A. skriver:

flot er det gele du bruger som vand?

Det er noget fra Wilton, der hedder piping gel, så ja, en slags gele og det var rigtigt nemt at indfarve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Dot D

JordbærBlomst skriver:

Wauw wauw wauw Dot.. Jeg er imponeret.. kan se du har fået fat i veineren til blomsterne

Tak tak skal du have. Ja, gik og håbede på at den kunne nå at komme, og juhuuu det gjorde den. Så skulle den have på alle tangenter, hi hi hi.

Anmeld

8. august 2010

Kløver

super flotte kager, hvordan har du lavet den flotte sko, og de super flotte tal/bokstaver, de er dælme flot lavet

Anmeld

8. august 2010

Dot D

Maja84 skriver:

super flotte kager, hvordan har du lavet den flotte sko, og de super flotte tal/bokstaver, de er dælme flot lavet

Tusind tak skal du have     Både sko og bogstaver er lavet med udstikkere. Skoen er i tre dele(købt hos dinkage.dk) og bogstaverne hedder Funky letters og kan købes feks hos Specialkøbmanden

Anmeld

8. august 2010

Kløver

Tusind tak skal du have     Både sko og bogstaver er lavet med udstikkere. Skoen er i tre dele(købt hos dinkage.dk) og bogstaverne hedder Funky letters og kan købes feks hos Specialkøbmanden

tusind tak synes jo de er vildt flotte

Er det kun fondant du har brugt, eller har du også lavet noget i mmf, har kun selv prøvet mmf

hvilke fyld har du brugt ? Synes dælme de ser lækre ud

Anmeld

8. august 2010

Dot D

Maja84 skriver:

tusind tak synes jo de er vildt flotte

Er det kun fondant du har brugt, eller har du også lavet noget i mmf, har kun selv prøvet mmf

hvilke fyld har du brugt ? Synes dælme de ser lækre ud

Jeg bruger KUN fondant, især efter jeg har prøvet mmf, det var da bare ikke mig...

Det er lyse og mørke drømmekagebunde med lys chokolade/nougatcreme og i dåbskagen er der også hindbærmousse, de er begge smurt op med chokolade(nutella)smørcreme Og de smager godt, har også liiiiige en lille en i køleskabet, der bare venter på at blive pyntet og spist

Anmeld

8. august 2010

Kløver

hvad har du forresten brugt som "vand" oven på gadekæret

Anmeld

8. august 2010

Kløver

Dot D skriver:

Jeg bruger KUN fondant, især efter jeg har prøvet mmf, det var da bare ikke mig...

Det er lyse og mørke drømmekagebunde med lys chokolade/nougatcreme og i dåbskagen er der også hindbærmousse, de er begge smurt op med chokolade(nutella)smørcreme Og de smager godt, har også liiiiige en lille en i køleskabet, der bare venter på at blive pyntet og spist

nøj det lyder lækkert

Anmeld

8. august 2010

Dot D

Maja84 skriver:

nøj det lyder lækkert

Det er det også, det må du prøve

Anmeld

8. august 2010

Kløver

Dot D skriver:

Det er det også, det må du prøve

ja når jeg får en anledning til at lave en kage

Kan forresten anbefale chokoladekage.bunde med limecreme imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.