- skriver:
Vil du bruge silikone eller latex?
Vi bruger silikone, dem vasker jeg med opvaskemiddel og skyller - du behøver ikke længere koge efter 4 mdr.
Latex ville jeg vaske med groft salt og heller kogende vand over.
Han skal vel kun have en flaske til aften eller?
Ja nu er der så lavet om på det igen ;-) Han skal alligevel ikke ha flaske. Det var bare noget jeg troede var nødvendigt. Han har længe ikke gidet bryst om aftenen og har nu også sagt fra overfor morgentåren. Så jeg troede at han så skulle til at ha flaske i stedet. Talte så med en sundhedsplejerske ved falck (vi har sådan et småbørnsabonnement) og hun sagde det var dumt at vænne ham til flaske når han er 8½ måned, for så at vænne ham fra den igen når han blir et år. Så han skal bare ha MME i kop til sin mad (jeg forsøger lidt at undgå sødmælk, p.g.a. at han er disponeret for allergi) og så putter jeg MME i hans grød og mos, og så skulle han være dækket ind.
Min egen SP kommer på tirsdag, så håber hun er enig. Men har så ammet min søn for sidste gang i dag... snøft
Det har været så dejligt og virkelig noget jeg har kæmpet for, så er egentlig ret trist over det. Men glad for det er ham der siger fra, og ikke fordi jeg ikke kunne få det til at fungere...
Anmeld