Hvor er den søde ventetid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2010

minbaby

Jeg havde glædet mig helt vildt til denne graviditet, som jeg troede skulle være en tid med glæde og forventning.

Det er desværre blevet erstattet af en tid med smerte og bekymring.

Jeg går rundt med en meget slem bækkenløsning, som nu har gjort mig uarbejdsdygtig. Rigtig træls da jeg ikke i mit hoved er klar til at gå hjemme. Så det har været en kamp mellem sindet og fysikken.

Som om det så ikke var nok at bøvle med, fik jeg i fredags konstateret svangerskabssukkersyge. Det kom virkelig bag på mig. Jeg startede graviditeten med at tabe mig 6 g pga kvalme og opkastning. Af de 6 kg har jeg kun taget de 4 kg på igen. Har forsøgt at lave temmelig sundt og har ikke rørt søde sager. Inden jeg blev gravid var min BMI på 27, så ved da godt jeg er for stor men jo ikke ligefrem meget for stor.

Jeg skal så nu gå til kontrol på sygehuset, for at de kan følge baby's størrelse. Jeg regner med at fødslen skal sættes i gang ca 14 dage før termin. Det er selvfølgelig godt nok for mit bækken.

Er der andre der har oplevet at graviditeten blev alt andet end hvad i havde forventet.

Nu ser jeg bare frem til at få vores lille guldklump i armene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Siber

Du får lige en krammer!

Nej ting bliver ikke lige altid som forventet, og det kan godt være svært at akseptere, øv

Du lyder ikke rart med bækkenløsning og slet ikke med graviditetssukkersyge. Men godt du bliver tjekket!

Dette er 3. gang for mig, og jeg kan sørme også godt mærke mit bækken denne gang, men jeg skal bestemt ikke klage

Knus til dig, og håber trods alt at du kan nyde den sidste tid

Siber

Anmeld

9. august 2010

misslea

Kære du

Du får også lige en krammer af mig med på vejen

Iihhh det er da bare noget rigtig øv alt sammen - du har sørme ikke været særlig heldig!! Godt du snart kan se en ende på det, og få din lille guldklump ud i armene...

Jeg  tror slet ikke, at man kan sætte sig ind i, hvor ondt det gør, og hårdt det må være at have det som dig, hvis ikke man selv har prøvet det..!!! Jeg har været super heldig, og mærker intet til min graviditet, andet end spark og tumlen i maven...!!! Men hold d aop, hvor jeg føler med dig... for vi har jo alle en drøm om en skøn og dejlig graviditet, som bare skal nydes i fylde drag...!!

Mange kærlige hilsner fra Lea (32+0)

Anmeld

9. august 2010

Slettet

Hehe jeg glemmer ALTID at jeg ikke bryder mig særlig meget om at være gravid! ...men så står jeg i det og husker

Jeg har også mega meget (undskyld, det er et udtryk arvet af min datter ) bækkenløsning, nogle dage kan jeg gå, andre dage er jeg lykkelig for mine krykker! Jeg er tilgengæld hver dag lykkelig for, at dette er min sidste graviditet!! = 1 pige og 2 drenge blev der til mig i babylotteriet og det er vist meget godt gået

Anmeld

10. august 2010

Assi

Selvom du allerede har fået nogle kram får du også et af mig

Æv det lyder bare rigtig træls og hårdt! Jeg havde en hård start med sygemelding pga kvalme og opkast. Nu brokker ryggen sig, men jeg skal bestemt ikke klage i forhold til dig.

Jeg håber virkelig, at den sidste tid bliver god for dig - at du psykisk kan glæde dig over det trods de fysiske problemer. Forhåbentlig er det hele glemt, når du (inden længe ) har bebs i armene. Men derfor må man gerne brokke sig gevaldigt inden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.