Jeg havde glædet mig helt vildt til denne graviditet, som jeg troede skulle være en tid med glæde og forventning.
Det er desværre blevet erstattet af en tid med smerte og bekymring.
Jeg går rundt med en meget slem bækkenløsning, som nu har gjort mig uarbejdsdygtig. Rigtig træls da jeg ikke i mit hoved er klar til at gå hjemme. Så det har været en kamp mellem sindet og fysikken.
Som om det så ikke var nok at bøvle med, fik jeg i fredags konstateret svangerskabssukkersyge. Det kom virkelig bag på mig. Jeg startede graviditeten med at tabe mig 6 g pga kvalme og opkastning. Af de 6 kg har jeg kun taget de 4 kg på igen. Har forsøgt at lave temmelig sundt og har ikke rørt søde sager. Inden jeg blev gravid var min BMI på 27, så ved da godt jeg er for stor men jo ikke ligefrem meget for stor.
Jeg skal så nu gå til kontrol på sygehuset, for at de kan følge baby's størrelse. Jeg regner med at fødslen skal sættes i gang ca 14 dage før termin. Det er selvfølgelig godt nok for mit bækken.
Er der andre der har oplevet at graviditeten blev alt andet end hvad i havde forventet.
Nu ser jeg bare frem til at få vores lille guldklump i armene.
Anmeld