Seng str 70x160 cm - hvor længe kan de bruge den???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.512 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. august 2010

LinLin

Skal jo have tiden til at gå med et eller andet mens vi venter på lillebror Så er ved at kigge på ny seng til David, som så senere kan udbygges til en køjeseng til drengene, når de engang skal dele værelse...

Mere specifikt er det dem fra Hoppekids jeg har kig på; de fåes i 90 x 200 og 70x160 cm. Synes bare den på 2 m virker MEGET STOR til en dreng på knapt 4 - og hvis lillebror så også skal sove i den når han er 2 år . Men hvor længe kan de bruge dem på 160 cm? Der kommer jo til at være 4 år imellem dem...

Min søn er 100 cm nu i øvrigt, så han er jo ikke den højeste, men man ved jo aldrig hvordan de vokser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Seno

Vi skal til at have en på de 160*70 til vores datter som lige er fyldt 2, men vi regner med at hun kan bruge den til hun bliver en 8-9år. 160 er jo nogenlunde en "lav" voksens højde, jeg selv er 164, så tror godt du kan satse på en del år. Det gør vi ihvertfald, men hun vokser også utrolig langsomt.

Anmeld

8. august 2010

Tut

Vil bare lige sige at vi har den seng fra hoppekids til vores 3 årige søn - og vi er meget glade for den.

Han har den med hule under.

Så jeg kan kun sige "god" for den seng.

Mht. hvor længe man kan bruge den, så kan man vel bruge den til man er 140-145 cm - og det er man vel først når man er omkring 10 år.

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Tut skriver:

Vil bare lige sige at vi har den seng fra hoppekids til vores 3 årige søn - og vi er meget glade for den.

Han har den med hule under.

Så jeg kan kun sige "god" for den seng.

Mht. hvor længe man kan bruge den, så kan man vel bruge den til man er 140-145 cm - og det er man vel først når man er omkring 10 år.

Den ser nemlig rigtigt god ud! Og så synes jeg det er smart man om et par år kan købe et etagesengsmodul...

Han vil gerne have "SPACE" forhæng - er helt vild med Toy Story/Buzz Lightyear

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Seno skriver:

Vi skal til at have en på de 160*70 til vores datter som lige er fyldt 2, men vi regner med at hun kan bruge den til hun bliver en 8-9år. 160 er jo nogenlunde en "lav" voksens højde, jeg selv er 164, så tror godt du kan satse på en del år. Det gør vi ihvertfald, men hun vokser også utrolig langsomt.

Jeg er kun 1,58 Men håber da han bliver 20cm højere!

Der skal jo også lige være lidt at give af i enderne af sengen... Men en 4 år i hvert fald...

Man må kunne se sådan nogle kurver på nettet et sted

Anmeld

8. august 2010

Tut

Vi har det der "slot/ridder"- forhæng.

Og så har jeg bare købt en billig skummadras i IKEA, og selv klippet den til, og så lagt i bunden.

Min søn elsker sin hule.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Tut skriver:

Vi har det der "slot/ridder"- forhæng.

Og så har jeg bare købt en billig skummadras i IKEA, og selv klippet den til, og så lagt i bunden.

Min søn elsker sin hule.

Hehe, hvor fint 

Hvor langt er der fra gulvet og op til sengen der foran?

Kan se en madras koster 325 kr - det er fint nok

Anmeld

8. august 2010

Tut

Selve hullet i hulen er 70 cm. højt.

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Tut skriver:

Selve hullet i hulen er 70 cm. højt.

Okay tak

Jamen jeg tror vi tager den lille så

Anmeld

8. august 2010

Valle81

Mor til David skriver:

Skal jo have tiden til at gå med et eller andet mens vi venter på lillebror Så er ved at kigge på ny seng til David, som så senere kan udbygges til en køjeseng til drengene, når de engang skal dele værelse...

Mere specifikt er det dem fra Hoppekids jeg har kig på; de fåes i 90 x 200 og 70x160 cm. Synes bare den på 2 m virker MEGET STOR til en dreng på knapt 4 - og hvis lillebror så også skal sove i den når han er 2 år . Men hvor længe kan de bruge dem på 160 cm? Der kommer jo til at være 4 år imellem dem...

Min søn er 100 cm nu i øvrigt, så han er jo ikke den højeste, men man ved jo aldrig hvordan de vokser 

Hejsa:0)

Asta har en der vist kun er 140 lang og 70 bred - hun er 6 1/2 og sover stadig fint i den:0) Tror hun får ny seng i julegave - men nu ser vi:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.