Drukner i mælk... hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2010

lollandpigen

Hej piger....

Er virkelig i tvilvl om hvad ejg skal gøre.... Min søn på en uge ammer jeg og det går bare rigtigt godt. Han sutter super fint... Jeg lægger ham til hver 2-3 time også om natten og så sutter han cirka 45 min- 1 time. Mit problem er at mine bryster bare hurtigt bliver super spændte og så løber mælken. Lille manden kan simpelhen ikke spise alt det mælk jeg har til ham....

Det e rsuper dejligt at der er så meget men samtidig rigtigt træls da mælken bare løber og går igennem amme indlæg, trøje og det er bare irreterende.....

Nogle der har et råd til hvad man kan gøre for at der måske kommer mindre mælk??

Håber nogle har råd/ erfaringer.....

Knus Herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Becks

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Er virkelig i tvilvl om hvad ejg skal gøre.... Min søn på en uge ammer jeg og det går bare rigtigt godt. Han sutter super fint... Jeg lægger ham til hver 2-3 time også om natten og så sutter han cirka 45 min- 1 time. Mit problem er at mine bryster bare hurtigt bliver super spændte og så løber mælken. Lille manden kan simpelhen ikke spise alt det mælk jeg har til ham....

Det e rsuper dejligt at der er så meget men samtidig rigtigt træls da mælken bare løber og går igennem amme indlæg, trøje og det er bare irreterende.....

Nogle der har et råd til hvad man kan gøre for at der måske kommer mindre mælk??

Håber nogle har råd/ erfaringer.....

Knus Herfra

Du kan malke ud og fryse, så er der til når du skal lave grød når han bliver gammel nok til det..

Eller du kan sælge til hosp.

Anmeld

8. august 2010

Diana...

Åhh jeg havde det lige sådan jeg gjorde ikke rigtig noget var bare STOR forbruger af amme indlæg! 

Anmeld

8. august 2010

Risen

Tutter skriver:

Du kan malke ud og fryse, så er der til når du skal lave grød når han bliver gammel nok til det..

Eller du kan sælge til hosp.

Giver det ikke bare mere mælk at malke ud? .. 

Anmeld

8. august 2010

Becks

Risen skriver:

Have no idea 

Anmeld

8. august 2010

Dictes mor

Risen skriver:

Det giver mere mælk at amme ud. Jeg havde samme problem, og jeg brugte mange amme indlæg (kan anbefale pigeon, de alm. ikke de ultra tynde), men det går væk af sig selv, for det skal lige tilpasse sig lille mandens behov, og det kan tage lidt tid, ganske ligesom det tager tid at få sat produktionen op, tager det også tid den anden vej. Er det sådan at han har svært ved at følge med, fordi det kommer for hurtigt ud, så er mit råd, at du lige tager ham fra et øjeblik, hvor det kommer hurtigst, og lige lade det værste tryk komme af, og så ligger ham til igen, så han kan få lidt fred og ro til at spise

Anmeld

8. august 2010

Risen

Tutter skriver:

Have no idea 

hihi !  det mener jeg vist det gør.. Sys jeg læste noget med at hvis man vil øge mælkeproduktionen skal man malke ud..

Anmeld

8. august 2010

Anne85

Pas på med at malk for meget ud - det vil bare øge produktionen og så er det jo bare en "ond cirkel". Jeg havde også voldsomt meget mælk de første par uger - men langsomt regulerer det sig jo efter hvor meget baby spiser. Hvis de er ømme og spændte så stå under den varme bruser og masser brystet lidt istedet.

Og så skal det nok blive bedre om en uge eller to (jeg skal dog stadig ha dobbelt indlæg på for ikke at få pletter på blusen - min mælk løber bare jeg tænker på min lille pige - men sårn må det bare være )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.