Hvilke sofaer har i og hvordan er de at holde mht. børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.196 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Tut

Vi har 2 store mørkenruge lædersofaer, men jeg synes ikke de er så kønne mere, så jeg ville gerne have nogle nye.

Og selvom læder er praktisk, så synes jeg ikke de er voldsomt hyggeligt - jeg er mere til stofsofaer. Plus, vi har ikke en særlig stor stue, så de virker meget voldsomme synes jeg.

Så nu vil jeg gerne have lidt inspiration

Hvilke sofaer har i og hvordan er de at holde mht. børn?

Her er vores nuværende sofaer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Marco2

Vi har en sort lædersofa med chaiselong.

Det er ikke så lang tid vi købt den. 

Jeg ville også gerne ha' haft i uld, men den vi havde inden var betrukket med det her såkaldte fantastiske Alcantara, og det var bare noget LORT for at sige det mildt. Bevars det var dejligt at ligge i, men der gik godt nok ikke lang tid før den lignede en 1.000 kroners sofa fra IKEA. Nøj hvor blev den grim på trods af at vi havde givet en del penge for netop at få den betrukket med det stof for holdbarheden. Så med børn i huset har vi læder som er nemt at holde, og når "de" så er ældre kan vi overveje at skifte til noget med en større "hyggefaktor".

AG

Anmeld

8. august 2010

bette

har en stof sofa... kan IKKE anbefales.. hold kæft hvor ser den ud..  

drømmer om en lædder sofa.. for så kan man da tørre det af hvis der spildes noget.. 

Anmeld

8. august 2010

Mie A

Vi har lige købt ny sofa - venter bare på at de får den hjem. Det er en lædersofa. Jeg er også til stofsofaer. Men mange jeg kender er bare kede af at de har købt stofsofaer, efter at de har fået børn. - VI har aftalt at stof kan komme på tale, når denne her skal skiftes ud...

Anmeld

8. august 2010

Tut

Ja, det er jo nok smartest at vente med at skifte dem ud til en stof - så længe ungerne er så små og sviner så meget

Anmeld

8. august 2010

Helle30

Vi har læder, og det er egentlig også, hvad jeg helst vil have. Stof ville aldrig gå hér pga. rengøringsUvenligheden.

Faktisk har vi længe været på udkig efter lige netop jeres opstilling, Mette. Kramfors - og så skal chaiselonen være venstrevendt. Vi vil bare gerne have dem i sort, fordi de skal stå på mørkebrunt trægulv.

- Helle - til læder

Anmeld

8. august 2010

Lise

Vi har en brunmeleret stofsofa. Vi købte den brugt da Simon var spæd... den er ikke køn, og den kostede heller ikke meget - men man faktisk ikke se hvor meget gylp den har taget. Og det er slet ikke så lidt igen.

Anmeld

8. august 2010

Kaufie

Vi har lys stofhjørnesofa med puf fra Hurup Møbler med vask/vendbare hynder....

Den blev købt før William og vores to katte kom til. 

Den er nu stadig fin. Der er et par hynder, der har præg af brug på den ene side - men alt taget i betragtning synes jeg stadig den er fin.

Vi er så også ret strikse med at kattene kun ligger et sted, hvor der er tæppe - og at William ikke er i nærheden med sine tusser - eller når han spiser. Det har ikke været det store problem.

Anmeld

8. august 2010

Susan1978

Mette vi har jo sofa magen til jeres.. altså den store med chaiselong..

vi er meget glade for det er lædder og det kan tørres af.. men for pokker hvor blir de også mega støvet, jeg tror vi tører vores sofa af hver 3 dag.. 

men omvendt kender jeg rigtig mange der har stof sofaer og de ligner L... med små børn..

når mine børn engang er flyttet hjemmefra skal jeg have en flot hvid stof sofa man sådan rigtig falder ned i.. men ikke før!!

Anmeld

8. august 2010

Lene76

Vi havde sorte læder sofaer..... men nu har vi en brun/beige stof sofa som bare er super duper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.