Bimmer 16+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.490 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. august 2010

DK

Jeg glemte da helt at ligge billede ind i fredags! tsk tsk tsk!

Maven er ikke vokset mere siden sidst, det er vist status quo i forhold til sidste billede! Tilgengæld er brysterne blevet HELT hårde... Man kan slet ikke prikke i dem, kun på dem!

I morgen: Kirstines første skoledag og senere skal vi alle tre til kønsscanning! Weee.... Derudover er der Skanderborg festival i dag! Jeg håber Bimmeren har fået slået ørene ud, så den kan være med til Roxette i aften!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Diana...

Jamen du er jo bare smuk på smuk altså! 

Anmeld

8. august 2010

Riksen

Hvor er du bare fin! Ih, jeg glæder mig til at høre, hvad I venter - husk at give os en opdatering i morgen.

Anmeld

8. august 2010

Mettemus

Hvor er du bare fin! Ih, jeg glæder mig til at høre, hvad I venter - husk at give os en opdatering i morgen.

Fuldstændig enig...

Og er i øvrigt kun marginalt misundelig på Roxette i bøgeskoven. Heldigvis skal jeg da sidde hjemme og skrive reeksamensopgave i stedet for

Anmeld

9. august 2010

Sofia

God første skoledag til Kirstine OG ihh jeg glæder mig til du opdaterer efter kønsscaningen!!!!

Anmeld

9. august 2010

mamalicious

Gude smuk mave og pige !!!! - Hva venter I ????????

kram

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Sikke en fin mave, men du har ret i den ikke ser ud til at være vokset siden sidste uge.

God første skoledag, kønsscanning og ikke mindst Roxette koncert - næsten ikke misundelig....

Anmeld

9. august 2010

PeruBaby

Ja, tsk, tsk Jeg var herinde i fredags og kigge efter bimmer-billeder, men kunne se at jeg var kommet forgæves. Ha, ha, ha. Men flot er du - som altid Held og lykke med det hele i dag og glæder mig til at høre hvordan det er gået. Knus

Anmeld

9. august 2010

DK

Det er jo som skrevet i tråd under graviditet en lille dreng der ligger og putter sig derinde! Med en hånd under kinden og den anden om nosserne! Præcis som hans far sover hver nat!!!!

Roxette var intet mindre end "fucking amazing!". Måske havde Marie (forsangerinden) lidt problemer med at give den max gas i de højeste toner, men det gjorde ligesom ikke noget. Der var SÅ mange mennesker og det var som om at Roxette og os var der for at fejre/hylde musikken sammen. ALLE sang bare med på alle sange og det var så smukt, og skønt og fantastisk. Bare at de var der og spillede sangende var så stort!!!  Helt klart en af de bedste koncerter jeg har været til! Det var fantastisk!! It must have been love... It WAS love! Folk råbte flere gange under koncerten "roxette, roxette, roxette" bare som hyldest, og det er muligt at anmelderne har ret i at Marie ikke kan synge som hun kunne engang, men det var alligevel en fuldstændigt KONGE koncert!

Anmeld

9. august 2010

DK

PeruBaby skriver:

Ja, tsk, tsk Jeg var herinde i fredags og kigge efter bimmer-billeder, men kunne se at jeg var kommet forgæves. Ha, ha, ha. Men flot er du - som altid Held og lykke med det hele i dag og glæder mig til at høre hvordan det er gået. Knus

He he he... jeg undskylder ydmygst Jeg skal nok tage mig sammen denne fredag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.