udredning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2010

herlin

Jeg fik i fredags en udskrabning, efter den nu tredje mislykket graviditet i streg. Jeg har været gravid 4 gange ialt, og fødte i første graviditet en sund og rask dreng.

Mit spørgsmål er om man også kan blive tilbudt en udredning, når man har gennemført en vellykket graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Lille Du

Jeg er ked af at høre at du har mistet et lille barn på vej. Hvor må du gå igennem en svær tid i de her dage.

Du kan få en udredning på Rigshospitalet. selvom du har et barn i forvejen.  ( http://www.rigshospitalet.dk/menu/AFDELINGER/Juliane+Marie+Centret/Klinikker/Fertilitetsklinikken/Enheden+for+gentagne+aborter/Sporgsmaal+og+svar+ved+gentagne+ufrivillige+aborter.htm)

Jeg ønsker dig det bedste..

Anmeld

17. august 2010

Kats

herlin skriver:

Jeg fik i fredags en udskrabning, efter den nu tredje mislykket graviditet i streg. Jeg har været gravid 4 gange ialt, og fødte i første graviditet en sund og rask dreng.

Mit spørgsmål er om man også kan blive tilbudt en udredning, når man har gennemført en vellykket graviditet?

Hvor trist!

Håber meget at du kommer dig - og det lykkedes næste gang!!!

Mon ikke din egen praktiserende læge kan henvise dig til fertilitets-udredning.

Dit problem er dog ikke, at du ikke kan blive gravid, men at du spontant aborterer.... så jeg ved ikke - Men i fertilitetssammenhæng,  ser det ud som om du vil være tættest på Brædstrup (der er de rigtig søde og hjælpsomme)

Ønsker dig alt muligt held og lykke med din næste graviditet !!

Anmeld

3. september 2010

Mischa

Det kan du tro at du kan. Det kan være et problem med jeres kromosomer, der kan være så meget, men det kan i sagtens.

Anmeld

3. september 2010

millesofie

herlin skriver:

hej jeg ved ikke meget om dette men jeg ved at jeg for at holde på barnet skulle have noget der hed crinone 8% og det skulle jeg have de 3 første mån andre skal have det igennem hele graviditeten

spørg ude på riget, det kunne jo være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.