Nedtur igen.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

AWO

Hej søde!

Altså, så længe hun trives, er glad og udvikler sig som hun skal, vil jeg da mene, hun får både mad og søvn nok!

Elina r heller ikke særlig god til at sove om dagen, til gengæld sover hun godt og længe om natten.

Hun er også noget af en turbospiser, og spiser rigtig fint om natten, mens der om dagen sagtens kan gå en time eller to mellem hvert bryst. Og så har hun fået en vane med, at hun skal spise hver gang hun vågner, hvilket gør det lidt svært at få en ordentlig rytme når hun i øjeblikket kun sover ½ time ad gangen.

Men ja, prøv da at se, om du kan strække den lidt længere, før hun får mad igen! Clara skal nok sige til, hvis hun bliver rigtig sulten.. 

Jeg er sikker på det nok skal gå - du er jo en god mor!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Ansemusen

Børn er forskellige og nogle børn sover næsten hele dagen mens andre nærmest ikke sover om dagen. Så det ville jeg hoppe op og falde ned på  Men mht. amning, så lyder det ikke optimalt, men jeg har desværre ingen løsning på det. Det må sundhedsplejersken forhåbentlig vide mere om! Men er selvfølgelig den samme som siger at hun max må være vågen i halvanden time..

Det lyder i hvert fald rigtig hård, håber det snart bliver bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.