Veninder i Odense området søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2010

baby3okt

Hej Allesammen

Jeg er en pige/kvinde på 21 (22 om 24 timer og 10 min )

Jeg bor i odense med min kæreste og mine 2 drenge fra tidligere forhold. De er 5 år og 2½ år gamle, og venter nu en pige i oktober med min nyr kæreste..

Efter mit tidligere forhold og 1års ophold på Færøerne i 07/08 har jeg ikke ret mange venner tilbage i odense.. Så derfor håber jeg på at der er nogle skønne piger her i omegnen der også søger nye bekendtskaber

Det er lidt svært at skulle sælge sig selv, så tror jeg stopper den her, og lader resten komme hvis nogen er interesserede

Alis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Mor Til Julie<3

Heejsa ...

Jeq er qodt nok fra svendborq a men håber da det er Iorden ...
jeq søqer os noqn nye veninder da jeq ikk har så manqe da d sviqtede miiiq da jeq fik min dejliq datter i Oktober 09 ...

Ka da liiie fortælle lidt om miiiq selv:
Jeq hedder Stine er 20 år qammel mor til en dejliq datter der hedder julie hun blir`10 måneder her den 23 auqust ...
Er ikk samm me hende`s far da jeq qik fra ham her i april månede ... Men har så fundet miiiq en ny fyr som jeq så er forlovet me ...

Håber da a vi evt ka få en qod kontakt samm hvis det er ...

Stine ...

Anmeld

8. august 2010

loppen82

Hejsa.

Jeg bor i Odense.

Er 22 og har 3 skønne unger, men har kun den lille boende ved mig. Bor sammen m min dejlige kæreste.

Du ska være velkommen til at skrive.

Knus Loppen82 - Maria

Anmeld

8. august 2010

baby3okt

Hej til jer begge..

Er ret ny på siden så kender den ikke ret godt.. Men håber da i kan sende en besked til mig så kan vi skrive lidt sammen..

Ville være dejligt at få nye kontakter

Alis

Anmeld

8. august 2010

loppen82

Hej.

Prøvver at sende  dig en besked...

Anmeld

11. august 2010

puttecolle

baby3okt skriver:

Hej til jer begge..

Er ret ny på siden så kender den ikke ret godt.. Men håber da i kan sende en besked til mig så kan vi skrive lidt sammen..

Ville være dejligt at få nye kontakter

Alis

jeg vil gerne være din veninde smukke

Anmeld

14. august 2010

charlottemor3

jeg kan også være din veninde hvis du vil er godt nok 30 år og har 3 børn 2 sønner en på 11 år og en på 2 mdr samt en datter på 2½ år

jeg bor også i odense

hilsen charlotte

Anmeld

26. august 2010

baby3okt

Det er lidt længe siden jeg har været herinde. Men Nicole, du behøver ikke spørge hehe.. Snakker jo sammen dagligt..

Og charlotte, alderen har ikke noget at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.