Hvor mange må man have med til sin fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2010

SarahChristina

Hej alle

Jeg sad og tænkte på, hvor mange man må have med ind til sin fødsel? Min mor siger man kun må have én med, er det rigtigt?

Kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Mor-til-asta-09

SarahChristina skriver:

Hej alle

Jeg sad og tænkte på, hvor mange man må have med ind til sin fødsel? Min mor siger man kun må have én med, er det rigtigt?

Kram fra mig

Nej det er bestemt ikke rigtigt... Eller ved ikke om det er sådan der hvor du skal føde self Men jeg havde min kæreste, mor og svigermor med til min..

Anmeld

7. august 2010

MetteMTH

SarahChristina skriver:

Hej alle

Kram fra mig

Ahh det passer da hvis ikke helt.. De fleste har da deres mor med og kæreste/mand med.

Anmeld

8. august 2010

saxa

Du må have alle dem med du har lyst til - så længe der også er plads til jdm mm. Det var det vi fik at vide dengang vi var på rundvisning på fg da jeg ventede min datter.. Jeg havde selv min mand og mor med

Anmeld

8. august 2010

Muffinmus

Har de fleste deres mor med??????????????

Hmm, okay, så er alle dem jeg kender nok lidt unormale, for der har KUN været kæreste/mand med. Ingen andre overhovedet.

Men ville da overveje at få en mere med næste gang, bare fordi det kunne være lidt anderledes end de 2 andre gange.

Anmeld

8. august 2010

Stepmom87

Jeg måtte have alle dem med jeg ville.. Jeg havde dog kun faren med..

Anmeld

8. august 2010

XXSS

Jeg måtte også selv bestemme hvor mange, men havde kun min mand med og har bestemt ikke lyst til at have min mor med i sådan en situation!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.