søger babylegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. august 2010

L-Mortil3

forældre-til-Asta skriver:

nej det er rigtigt Men der er også GLS.. er det ikke sådan de hedder..

min veninde fra mg er tit i ålborg, jeg kan da lige høre om hun snart skal derop, og om hun evt vil køre forbi med det DET kunne jo være Hvad mangler de mest/ønsker sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Mor-til-asta-09

Line&Liam skriver:

min veninde fra mg er tit i ålborg, jeg kan da lige høre om hun snart skal derop, og om hun evt vil køre forbi med det DET kunne jo være Hvad mangler de mest/ønsker sig?

jamen mener faktisk ikke rigtig hun har noget.. Hun har skråstole.. Autostole.. Aktivitetstæppe.. Øhm også har hun lige fået et par enkelte ting i barsels gaver.. Men vil du smide nogle billeder?? du må gerne ligge dem til mig på min mail claudia.stephanie@sol.dk så kan jeg nemlig vise hende tingene

Anmeld

9. august 2010

Sommerfuglelarven

Hej,

Jeg har en hel masse legetøj og babyudstyr liggende, som vi gerne vil have solgt - og tilfældigvis bor vi i Aalborg (Gug). Hun/I er meget velkomne til at kigge forbi, og så finder vi en god pris på det

Der er bla. Fisher Price, Lamaze, Tiny Love, diverse babybøger, lift, tremmeseng, badekar, badestol og meget mere.

Bare skriv en pm herinde, hvis I er interesseret

Anmeld

9. august 2010

L-Mortil3

forældre-til-Asta skriver:

jamen mener faktisk ikke rigtig hun har noget.. Hun har skråstole.. Autostole.. Aktivitetstæppe.. Øhm også har hun lige fået et par enkelte ting i barsels gaver.. Men vil du smide nogle billeder?? du må gerne ligge dem til mig på min mail claudia.stephanie@sol.dk så kan jeg nemlig vise hende tingene

Det kan du tro jeg vil, jeg skal lige have fundet det hele frem, der er jo dælme en bondegård

Anmeld

9. august 2010

Mor-til-asta-09

Line&Liam skriver:

Det kan du tro jeg vil, jeg skal lige have fundet det hele frem, der er jo dælme en bondegård

Hehe

Arh jeg vil ikke have en bondegård, det fylder sådan.. Kan godt nøjes med legetøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.