Kreativ kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.702 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. august 2010

TbCp

Min datter bliver snart 3 år. Hun elsker at være kreativ og som en af hendes gaver har vi besluttet at lave en kasse med div. kreative ting i.

Indtil videre har jeg dette på listen

Papir
Div. Papirer med mønstre
Karton
Klistermærker
Lim
Tusser
Farver
Saks
Småpynt

Kan i komme på andre ting der ville være gode at putte i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

LotteN

Fingermaling?
Perler til at lave armbånd og haskæder med (godt onk ikke til at pynte med, men det er da kreative ting )

Anmeld

7. august 2010

Laulund87

Jeg laver scrapbooking og køber mange klistermærker osv i Føtex, de har rigtig mange kreative ting

De der sakse der kan klippe forskellige mønstre er smarte, og måske glimmertusser?

Anmeld

7. august 2010

TbCp

LotteN skriver:

Fingermaling?
Perler til at lave armbånd og haskæder med (godt onk ikke til at pynte med, men det er da kreative ting )

Gode ideer! Tak

Anmeld

7. august 2010

TbCp

Laulund87 skriver:

Jeg laver scrapbooking og køber mange klistermærker osv i Føtex, de har rigtig mange kreative ting

De der sakse der kan klippe forskellige mønstre er smarte, og måske glimmertusser?

Ja selvfølgelig! Tak

Anmeld

7. august 2010

Laulund87

TbCp skriver:

Ja selvfølgelig! Tak

Så lidt

Anmeld

8. august 2010

quity

Prøv at få tilsendt kataloger fra div. hobby butikker, de kan tit give inspiration. Kan varmt anbefale creativ hobby, de udsender også idé/inspirations kataloger for børn i alle aldre.

deres hjemmeside er: www.cchobby.dk

Jeg synes der er rigtig mange ting man kan putte i en sådan kasse. Kunne lave en LAAAAANG liste...

Anmeld

8. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TbCp skriver:

Min datter bliver snart 3 år. Hun elsker at være kreativ og som en af hendes gaver har vi besluttet at lave en kasse med div. kreative ting i.

Papir
Div. Papirer med mønstre
Karton
Klistermærker
Lim
Tusser
Farver
Saks
Småpynt

Modellervoks, Foam Clay, Smykkeperler og sten + elastiktråd.

Fedtfarver, vandfarver/akvarel + papir. Evt. decoupagelim, så i kan lave fine æsker sammen?

Anmeld

8. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Man kan også få en masse mønster "skabeloner" eller hvad de hedder. Du ved de der lineal lignende plast dimser som man kører en blyant eller farve rundt i, og så kommer der et fint mønster - feks. en blomst... Tror bare sådan en kaldes mønster lineal eller skabelon, men er ikke sikker. Har fundet dem under et mærke som hedder Spyroart. Måske er det nemmere at finde så

Anmeld

8. august 2010

Valle81

TbCp skriver:

Papir
Div. Papirer med mønstre
Karton
Klistermærker
Lim
Tusser
Farver
Saks
Småpynt

Hejsa:0)

Jeg lavede jo en til Asta da hun blev 6 - her er en tråd med masser af billeder - måske den kan give lidt inspiration:0)

https://www.baby.dk/debat/39836pi1/ordet-er-frit/hip-hurra---------------------0.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.